網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月29日 星期三

唔畀面古仔 郭采潔睇完即撇 [FACE - 427] 郭采潔,古天樂,古仔,MF,



月中郭采潔(左二)特別來港出席新戲《巴黎假期》首映,當日仲同古仔貼到實一實。

全知言

唔畀面古仔 郭采潔睇完即撇

古天樂通常都係拍好 man嘅戲,又或者係胡鬧嘅賀歲片,認真嘅愛情片,恐怕要數到 10年前嘅《一路有你》喇。

古天樂有份投資,近日上映嘅新戲《巴黎假期》,由佢同郭采潔主演,係一部浪漫愛情片。唔知係咪浪漫得滯太入戲,二人更因此傳出緋聞。前週六( 18日)《巴》舉行首映禮,之後仲有 after party齊齊玩,但係戲中女主角郭采潔竟然睇完戲就自行返酒店休息,咁唔俾面,係唔想再同古仔傳出緋聞吖?還是養精蓄銳等古仔去完 party再好好相處一下呢?

有指郭采潔同古天樂因為呢部《巴黎假期》而撻着,係咪就係呢一吻就定咗情呢?

點知郭采潔一個屈尾十,竟然自行走先返酒店休息,整晚都冇出過嚟!

其他演員都分別坐車去咗 after party,而郭采潔亦準備出發——返閨呀!

睇完首映,郭采潔(右)同 2位助手一齊去停車場上車。

鍾意就快D Share啦!