網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月6日 星期一

呻浪費時間 索主播張文采:一身鬆晒 張文采,



「做人別太羅鈞滿」嘅羅鈞滿,喺大台發展一直麻麻哋,為人所知嘅係,佢有一個索主播高級記者女友張文采,二人拍拖4年幾愛得高調,亦唔介意畀人知道佢哋嘅戀情,不過,近日佢哋似乎分咗手!

張文采今早喺個人facebook留言:「從來都唔會為自己做過嘅野(嘢)後悔,但今次我實在太蠢,白白浪費左(咗)4年。依家我重生喇!一身鬆晒!」更喺facebook顯示心情欄揀選「覺得幸福」,4年!咁橋佢同羅鈞滿拍拖又係4年幾,明顯係講分手一事,令張文采覺得好輕鬆,有朋友於facebook問張文采係唔係工作上有問題,但係張文采答:「唔關工作事。」

之前已盛傳張文采同羅鈞滿分咗手,不過,佢哋亦冇喺社交網回應,張文采現時講明係「一身鬆晒」明係斬纜,睇嚟佢哋嘅感情都冇彎轉,未知羅鈞滿係唔係飽受情傷,忽然少咗更新微博!

另外,本報今日打畀羅鈞滿,佢稱:「唔方便回答。」更立刻cut線!

鍾意就快D Share啦!