網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月6日 星期一

嫁台OL懷孕 無人讓座 政治時事,





其他影片:>>






【本報訊】「香港人似曱甴,到哪都能適應,但鍾意台灣生活真係講唔上,有啲文化上或其他差異,始終覺得香港好少少。」在香港做物業管理的30歲OL Cynthia,前年8月嫁到台灣,不甘做家庭主婦,與香港朋友合資在台北車站旁開旅館,她負責營運。

開旅館遭無理投訴

富藝術氣息的小旅館開業8個月,生意很旺,但講到台灣創業經驗,Cynthia說:「港人特色,急囉!慣咗快啲快啲,但喺台灣有時你急唔嚟嘅,好似一啲部門間審批係要個半到3個月先做得成。」從找舖到開業歷時1年,她事事親力親為,看得台灣裝修師傅好驚訝:「可能台灣男女平等觀念冇香港咁強,佢哋會話你一個女仔,點解咁搏日日踩地盤監工。其實我想多啲交流,睇下點互補不足更完美。」

Cynthia說在旅館林立的台北車站,港人以外來者身份插旗不易:「我哋開張至今不斷俾人無理投訴,雖然無犯法,但成日俾人查影響到啲客。」Cynthia同區內消防管已成熟人:「上來嘅消防,警官都覺煩!」

遇到丈夫前,Cynthia從未想過要移民台灣。做了過埠新娘後食不慣、朋友少,她一有機會就飛回香港:「買嘢食嘢探屋企人,掛住茶餐廳啲檸檬茶,黃色檸檬果隻。」直到懷胎6月不宜再飛。

人人說台灣較有人情味,她有不同體會:「我大肚喺台灣從未試過被讓座。反而返香港佐敦,某間繁忙且經常被指服務態度好寸嘅老式茶餐廳,未排隊就有人話『小姐你大肚啊!』安排4人卡座畀我一人享用。香港人內裏係友善,只係環境所逼,自我保護意識較強,同躁少少。」

■記者楊倩

鍾意就快D Share啦!