網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年7月12日 星期日

波波裙晒警鐘 JC:驚啲波會爆! JC,Jessica C,



JC着上用波波整嘅裙行騷,大晒警鐘胸!

next 1/1 pre

JC話好驚啲波會爆,唔敢坐低。

next 1/1 pre

不過佢話自己做足安全措施。

next 1/1 pre

仲話有send相畀男友睇。

next 1/1 pre

男友都話靚。

next 1/1 pre

其實相信JC着咩,安志杰都會話靚。(資料圖片)

next 1/1 pre

模特兒Jessica C.出席活動時,大會安排她穿上由氣球用成的裙,低胸示人的JC明顯有點緊張,她表示:「第一次着好得意,着咗30分鐘確保安全,唔算好難着,好輕,初初都有啲緊張,不過着咗就覺得好安全。(胸部位置驚唔驚走光?)初頭都驚啲氣球會爆,我打晒底,見到設計師先放心,佢話可以坐,不過我冇試過。」問到有否給男友安志杰過目,會否覺得太性感?她表示:「我有影相佢睇,佢都幾開心。(結婚會唔會咁着?)我傳統啲,會着其他,生日派對就會着。」

提到同公司的Ana R.懷孕,JC表示戥她開心,更大讚她懷孕仍保持模特兒身型,她謂:「佢哋成日照顧我,所以都會好識照顧BB。(你做契媽?)未傾呀,但一定會好close。(幾時輪到你生?)首先要結婚先。(你哋鍾意小朋友?)都鍾意,一步一步嚟。(幾時結?)唔知,聽時返大陸拍戲,三個月,冇時間造人,希望Andy會嚟探我。」

鍾意就快D Share啦!