網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月27日 星期四

喪蒲港姐 龐卓欣攬仔吹喇叭 [壹週刊 - 1329] 龐卓欣,港姐,M1,



同「富三代」男友 Solomon拍拖兩年,經常又攬又錫晒恩愛,龐卓欣揚言用「愛情」護膚。

探熱針

喪蒲港姐 龐卓欣攬仔吹喇叭

今年港姐是兩頂頭大熱,「十優狀元」麥明詩和有個富爸爸的龐卓欣之爭;不過,龐卓欣卻被爆鍾意蒲夜場,集郵、攬仔、吹喇叭樣樣齊,形象分比樣靚學歷高的麥明詩,大落後。

劈到甩裙

要鬥靚,龐卓欣辭工瞓身迎戰,集中火力,同由拔萃鬥到選美的麥明詩爭到底。

家住何文田君頤峰的龐卓欣,父親是基金公司老闆龐寶林,與特首梁振英分屬世交,姑姐是沙田區議員龐愛蘭,後台夠硬淨。

但龐卓欣原來是蒲精,男伴多又喜歡做主動,胸壓繑手,冧仔大方唔錫身;有時飲大兩杯,就連女都唔放過,豪放照嘴。

「 Ada(龐卓欣)係獨生女,父母好錫佢,連佢 daddy都話佢買衫錢仲貴過學費。喺美國讀書嗰陣已經好癲,同班朋友成日 clubbing,識咗而家個男朋友 Solomon先至好啲,拍拖兩年, Ada好冧佢,而家 clubbing都預埋男友,已經乖咗好多!」知情者說。

劈到 full晒,連 tube dress滑落都唔知咁牙煙,咁叫乖咗!

自隊

享受男友 Solomon攬腰的龐卓欣,眯眼吹喇叭自隊, high爆!

愈跣愈低

有幾分醉的龐卓欣玩得太投入,連 tude dress滑落都不知,都幾牙煙!

跟男友 Solomon做了連體嬰,去 party都身貼身坐,火辣辣!

夜場煙霧瀰漫,但蒲慣的龐卓欣明顯感覺自在。

龐卓欣對男女都好熱情,自動波嘴女。

啤啤夫拖仔

龐卓欣樣靚身材正,在夜場惹仔埋身,她亦非常大方,飲到面紅紅更主動拖仔。

繑實男伴,對方勁受落。

俾膊頭仔挨,當然冇問題。

後排攻擊,龐卓欣冧仔冇失手。

日前才藝比試時,表演唱歌劇的龐卓欣輸給跳現代舞的死敵麥明詩。

喜愛夜蒲

以前,港姐好講形象,但時至今日,是非負面新聞已成家常便飯,有部分更加 clubbing大過天,喪蒲成精。

許亦妮

11年港姐季軍許亦妮參選時已被爆 14歲開始蒲夜場溝仔,更試過連溝 11男。當選後,亦繼續照蒲冇包袱,蒲腳包括楊受成姪仔楊嘉宏、霍啟剛老死詹勝和金剛。

張舒雅

08年港姐冠軍張舒雅除被稱「最 Hea港姐」外,也是超級蒲精,一度聲稱會戒煙戒蒲向模界發展,但有頭威無尾陣。現時幫父親打理珠寶生意的她,本性難移,同蒲腳攬腰、掃背、搭膊,乜都得!

撰文、攝影、攝錄:娛樂組

nextplus.nextmedia.com

鍾意就快D Share啦!