掃呢頁CODE去手機

2015年8月21日 星期五

許太43歲生日 Sammi五姊弟齊慶祝 Sammi,許冠傑,Sam,鄭秀文,



許太鄭秀文(Sammi)尋日43歲生日,許生點同佢慶祝就未知,不過許太尋晚就喺微博度Po咗張同家姐細佬食生日飯嘅溫馨照。

Sammi為咗保護屋企人嘅私隱,又想同粉絲分享喜悅,於是好細心加工遮咗三位姐姐及細佬容貌,佢留言:「三位姊姊和弟弟為我慶祝生辰。他(她)們是我生命中的寶貴禮物。超喜歡這個cake. Earl Grey tea cake. From: Another fine day. 」之後佢又喺微博Po咗張花花相,留言:「多謝杜sir杜太,多謝韋生韋太,多謝粉絲,多謝連卡佛的同事。( 我會儘力保留花兒的生命....多幾天喔!) 」杜生韋生,應該就是合作無間的杜琪峰和韋家輝。

雖然相中就唔見許生安仔,不過咁重要嘅日子,佢又點會唔喺度,估計當晚負責揸機影相嗰個,應該係許生啩?
鍾意就快D Share啦!