掃呢頁CODE去手機

2015年8月21日 星期五

淫照女主角奧菜惠 帶兩女改嫁木村了 政治時事,木村,奧菜惠,木村拓哉,





其他影片:>>






今日出版嘅日本師奶雜誌《女性Seven》,爆料指13年前鬧出露點淫照風波嘅36歲日本女星奧菜惠,原來打算第三度嫁人,準新郎就係日劇《花樣少年少女》嘅26歲男星木村了。

奧菜惠初出道時以清純見稱,但上位時忽然爆出佢同圈中滾友押尾學嘅多張艷照,搞到女方事業插水。奧菜惠04年嫁IT社長藤田晋,唔夠年半就離婚收場,06年搭上當年仲係奀星嘅齋藤工,有指兩人僅屬炮友關係;到6年前,奧菜惠同圈外人奉子成婚,先後生咗兩個囡囡,上年再爆背夫結新歡木村了,雖然話會第二度離婚,但搞來搞走都未斷纜,目前奧菜惠仲帶埋兩個女同木村了一齊生活。

奧菜惠日前就被發現同帶5歲大女及4歲細女出街,同行當然唔少得木村了,佢哋四人行不知幾溫馨,現場消息又話奧菜惠兩個囡囡已開始叫木村了做爸爸㖭!

奧菜惠同押尾學嘅不雅照轟動一時 以前同齋藤工都有一腿
鍾意就快D Share啦!