掃呢頁CODE去手機

2015年8月30日 星期日

78歲林建名生日:想有個老婆 林建名,



78歲林建名生日:想有個老婆



其他影片:>>






台女友陪慶生 78歲林建名想結婚生仔

【尖沙嘴】「風流大少」林建名前晚開P慶祝78歲生日,繼續多情多女圍,原來與他拍拖兩年的台灣女友更專程來港賀壽「坐正」隔籬,傳過「爺孫戀」的旗下藝人何傲兒就掹車邊坐主家席。大少雖經歷兩次婚姻失敗,原來他依然相信愛情,對婚姻有憧憬,生日願望更希望結婚生仔:「都想有一個老婆,年紀老要人照顧,想搵個有心照顧我。」

人生七十古來稀,人稱「大少」的林建名年近八旬屆花樣爺爺之齡,仍然有心有力愛熱鬧,依然有頑強媾女能力。前晚他在尖沙嘴慶祝78生日搞party,以熱帶雨林為主題,旗下藝人包括曾傳出「爺孫戀」的何傲兒、「契女」戴夢夢、胡渭康、范振鋒等以cosplay造型現身祝賀。

縱橫情場半世紀有多,大少當然有女陪,作為壽星仔的他全晚在主家席坐定定,卻不愁寂寞,原來與他拍拖近兩年的台灣女友專誠飛來與慶祝。「名女郎」身穿halter neck花裙,坐在大少隔籬,儼如女主人身份現身。至於傲兒BB雖有份坐同枱,但獲分配坐對面位置,顯然不夠台灣女友得寵,她全晚惟有玩手機解悶。



■前晚「大少」林建名舉行78歲生日派對,他與台灣女友全晚坐定定睇表演,但女友似乎顯得有點納悶。



■現任台灣女友「坐正」林建名隔籬,何傲兒雖同坐主家席,但就坐對面。



■林建名昨晚與子女食飯慶祝。

想有人照顧

大少與女友大部份時間都孖公仔姿態留在自己座位睇表演,二人玩到近凌晨離開,大少扶着夢夢玉手率先步出,全程笑笑口似乎玩得相當盡興,而女友則尾隨,她見大少與夢夢男友Ricky打招呼問好,即自動波先登上座駕,而大少與Ricky寒暄完亦上車,相信二人齊齊返歸休息。

本報記者昨日致電大少,大少表示派對玩得好開心:「傲兒、夢夢個個都有送禮物,佢哋有心就得啦,生日願望都係大家唔好咁多爭拗(指香港政治),自己好就得人,冇乜爭拗。同埋想個仔快啲成家立室。」提到他全晚有女相伴,大少直認對方的女友身份,他笑言:「佢係我其中一個女朋友,仲有一個以前嘅女朋友都有嚟,佢都結晒婚生埋仔。」記者笑他大一歲依然花心,他表示:「個個都係嚟吓走吓,好似𠵱家呢個,都唔喺香港住。」大少直言要認識不同的女仔,保持心境健康:「識多啲朋友傾吓偈,生日願望都想有一個老婆,好多時我都係自己一個人,冇人照顧我,搵個男看護唔係好掂。」他坦言現任的台灣女友不適合:「佢未得,未得,佢唔係好識照顧我,我咁嘅年紀要人照顧,啲女嫁晒唔得閒理我。」

唔介意生仔

過往他的女伴如走馬燈轉,年紀更是十八、廿二類妙齡女子居多,問到大少揀老婆條件?他說:「要揀個真係可以照顧我,年紀大啲都唔介意,要識咗幾年,知真係有心想照顧我,好似看護咁,樣貌唔靚我唔欣賞,唔靚我都傾唔埋,唔使講。」結過兩次婚,生了三女一子,大少依然憧憬再婚,甚至再做爸爸,他表示:「如果結第三次婚,我都會接受,生小朋友都冇所謂,我都鍾意細路哥,但係都希望啲孫乖就得。」

大少作為爺爺級鑽石王老五筍盤,現講到明想再婚,必吸引有志之士,問會否考慮早前曾譜相差52年的「爺孫戀」的何傲兒,他當日兩度為傲兒BB落淚,如初戀般癡情教人動容,不過大少以肯定口吻指,不會對傲兒BB有非份之想:「唔啱,佢係我藝員,唔會有關係。」

採訪、攝影:朱志聰、吳耀輝、潘冠恩



■胡渭康與范振鋒在台上為大少送上生日歌賀壽。

鍾意就快D Share啦!