掃呢頁CODE去手機

2015年8月31日 星期一

陳瀅:陳瀅接受露三點:如果劇本合理都可以 陳瀅,



陳瀅話露三點演出都OK,但要視乎劇本合唔合理。

next 1/1 pre

陳瀅到埸喇!

next 1/1 pre

陳瀅話圖像文學要加印,認真犀利。

next 1/1 pre

陳瀅希望下年置業成功。

next 1/1 pre

藝人陳瀅(Jeannie)出席彩妝品牌活動,她笑言自己不夠身高,故現時主要出席品牌活動為多。

問到早前推出的全裸圖像文學書籍,有否再加印?她興奮表示:「啱啱加印咗,可以喺網上買到,依家台灣、澳門、馬來西亞、新加坡、美國等地都有得賣。(係咪多咗工作?)同之前差唔多,保持穩定。(呢一年係咪賺到第一桶金?)其實係誇張咗,我都想,我希望今年可賺到錢換車先,下年先買樓,一步步嚟。」

她透露未來工作均主力在新書宣傳,及陸續洽談不同的劇集和電影,問到是否可接受性感角色?她說:「ok,之前寫真係影硬照,video未試過,但唔抗拒。(全裸?)可以試下,(露三點?)最好唔好,但如果劇本合理,件事係好嘅,都可接受,好似本寫真咁藝術。」

鍾意就快D Share啦!