掃呢頁CODE去手機

2015年8月31日 星期一

Lucas孖細佬chok爆返學 張栢芝冇影蹤 栢芝,張栢芝,Lucas,



Lucas同Quintus齊齊返學,不過就未見張栢芝嘅蹤影。

next 1/1 pre

七人車直駛入學校。

next 1/1 pre

細仔Quintus由工人姐姐抱住入學校。

next 1/1 pre

Lucas就插住袋行,同爸爸謝霆鋒一樣咁chok。

next 1/1 pre

張栢芝早前喺上海機場現身,以為佢係趕返香港湊仔返學,不過都係未有現身。

next 1/1 pre

藝人張栢芝最近攜同兩子Lucas和Quintus回流返港,又安排一對兒子入讀沙田石門某國際學校,今晨八時許,兩子乘坐黑色七人車返學,坐駕後排拉上窗簾外,二人更醒目地縮埋一角,匿到後坐。

七人直駛入校園後,疑似Quintus被工人姐姐抱住返學,司機則幫手孭住紅色大書包,早前被媽咪爆「自覺很帥很酷」的Lucas,右手插袋chok住行上大樓,十足爸爸謝霆鋒咁有型!

至於日前為「2015環球小姐中國區總決賽」擔任評判的栢芝,雖然工作後現身上海機場,但上午卻不見她湊仔返學。

鍾意就快D Share啦!