掃呢頁CODE去手機

2015年8月26日 星期三

新《愛.回家》好難睇 經典處境劇一齊 Loop [FACE - 431] 愛.回家,MF,



全知言

新《愛.回家》好難睇 經典處境劇一齊 Loop

香港唔少人鍾意電視撈飯,一到黃金時間就要開電視,真係食藥都冇咁準時!

不過近年大台劇集質素直線下降,諗住搵張繼聰同翠如 BB孭起新《愛.回家》,點知弄巧反拙,搞到連觀眾都唔愛回家電視送飯!真係新不如舊,究竟邊套處境劇先係大家心目中最愛呢?

電視畫面

方力申:獨撐張繼聰

梗係《愛.回家》因為有張繼聰嘛!一有自己兄弟,個印象就深刻到不得了! I love you,聰!

Stephy:最愛叉燒炳

講到處境劇,最深刻當然係「笑聲笑聲滿載溫馨」嘅《真情》!最記得就係叉燒炳!處境劇最勁嘅地方,就係會記得佢戲入面個名而唔記得佢真實個名,我到𠵱家都仲係嗌佢(劉丹)做叉燒炳,呢套劇真係令我有美好嘅童年回憶!

陳嘉桓:《真情》夠長壽

最經典處境劇就梗係《真情》好似係播咗過千集,我最記得叉燒炳,因為我細個唔食叉燒,但套劇成日講叉燒炳,所以我好記得!

JW:摩登家庭

我最鍾意嘅處境劇就係《 Modern Family》,因為好好睇、好好笑,有好多唔同嘅 characters(角色)之外,每一集都會有個 lesson,會教到大家一個道理,所以我最鍾意呢套劇!

邵仲衡:《季節》睇唔厭

茂叔嘅《香港 8幾》陪伴好多我哋呢代人成長;另外《季節》亦係破晒華人最長壽電視紀錄,我記得有好多集,成 4位數,好得人驚!佢每一集都好短,但短得嚟啲角色,好似大碧姐呢啲角色都好深入民心。我有幾年喺國內生活,都會攞出嚟睇番㗎!

蝦頭:茂叔最經典

我最印象深刻係《香港 84》系列,香港 82、 83、 84咁做咗好多集,好期待嗰半個鐘講當日香港嘅時事新聞,同埋啲街坊街里發生嘅事情。銀禧小食店一家人,好似茂叔、安仔呢啲人物都好記得!

街坊都唔撐 《愛.回家》第二季

Cherry:《畢打自己人》!嗰排睇得多,最近比較少睇,同埋嗰時嘅演員,例如毛舜筠,會比較想睇,𠵱家嗰啲太新,冇乜興趣睇!

黃先生:《皆大歡喜》!慈姑最深刻,另外阿年、阿月嗰啲都記得,成套劇啲角色都好經典!

Pinky:《愛.回家》!我鍾意馬壯,因為佢係神嘅男人!

即時報料 facepop

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: Face Magazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!