掃呢頁CODE去手機

2015年8月26日 星期三

港大真女神 好家姐最錫細佬 [FACE - 431 - 大專校園] 女神,MF,



U花 U草

港大真女神 好家姐最錫細佬

馮盈盈( Crystal) 21歲

香港大學食物及營養學 Yr.4

自從讀咗食物營養學後, Crystal買嘢前睇營養標籤係指定動作:「𠵱家同屋企去買嘢必睇營養標籤,仲會教埋我屋企人睇,希望食得健康!」

雖則話 Crystal咁注重健康,但原來又肥又膩嘅甜品先係佢至愛,不過佢就話每次食完都會做瑜伽補番數,難怪食咁多都只得 47kg!

近排 fb彈起唔少大學男神女神專頁,皆因裡面唔係純文字討論,有激多靚相俾一眾兵仔潮拜。嚟緊升上食物及營養學 Yr.4嘅馮盈盈(Crystal),眼大大皮膚白兼 42吋長腿(165cm),就係「 HKU Goddesses一港大女神」專頁被貼嘅女神之一。不過原來 Crystal除咗靚,仲係個好家姐,超錫細佬,更加為咗細佬健康問題,從小決心要做註冊營養師!

Crystal話細佬兩歲被診斷患有腎病,而且免疫力極差,郁啲就要住 2、 3個月醫院:「由細到大佢都唔可以食啲高鹽高糖嘅嘢,飲食方面要控制得好嚴,可能因為咁,細細個已經覺得飲食健康對自己同家人都好緊要,而且食物營養學可以幫到細佬,識得幫佢分邊樣食得,邊樣唔食得,所以一早已經決定好要讀呢科做營養師,幫細佬及家人打理飲食習慣。」

Crystal全程講細佬嘅嘢仲多過分享自己,睇得出佢同細路的確姐弟情深。 Crystal話:「雖然𠵱家我未拍拖,不過就算有男友,自己一有時間都會陪細佬,近排想方便啲,所以考咗車牌,可以揸車同佢周圍玩。」究竟做佢男朋友定細佬幸福啲?我完全睇唔透。

雖然 Crystal同細佬年紀相差 4年,但完全零代溝,嚟緊佢仲話想等細佬下年考完 DSE一齊去歐遊。

咪以為女神高不可攀,原來 Crystal都鍾意玩 Cosplay,一眾宅男巴打有望喇!

撰文:彭家駿

攝影:范仲良

鍾意就快D Share啦!