掃呢頁CODE去手機

2015年8月26日 星期三

陸浩明狂影 Starbucks西餅 [FACE - 431] 陸浩明,MF,



陸浩用手機影完不特只,仲用相機影個西餅,其實真係唔知有咩咁特別囉!定係要 send畀肥媽,所以要影多啲呢?

全知言

陸浩明狂影 Starbucks西餅

陸浩明自從入大台後,上位速度係火箭級,上週三(19日)見佢同女友一齊喺置地 Starbucks食 cake,兩個人叫咗兩件西餅,餅一到即刻不停影。雖然全知言唔覺得 Starbucks西餅有幾值得影,不過家陣食乜都係相機食先,但奇怪在陸浩明同女友對住件西餅上中下多角度狂影,影咗 10分鐘都未完,件 Starbucks cake真係咁特別?我睇唔透!

見男友起勢咁影,女友惟有照跟,即刻攞部手機影兩張。

即時報料

有料、有相、有片即刻 send?

熱線: 9222 0828

電郵:mailto:facenews@nextmedia.com

facebook: facemagazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!