掃呢頁CODE去手機

2015年8月26日 星期三

陳奕迅惡搞中指手印 [FACE - 431] 陳奕迅,MF,



陳奕迅呢個手勢代表乜真係眾所周知,不過 Eason話呢個同大會個 logo係一樣喎!咁都俾佢兜到?

全知言

陳奕迅惡搞中指手印

人紅真係做咩都得,好似 Eason上星期出席 adidas活動,除咗同司儀吹下水,影下相呢啲例牌嘢外,大會仲叫咗 Eason打手印,俾着其他人,當然穩穩陣陣 10隻手指「㩒」晒落堆泥度啦,臣爺就係估佢唔到,竟然用單手,仲整咗個好似粗口手勢嘅手印,司儀卓韻芝見到即刻叫 Eason縮埋隻中指,不過 Eason就好淡定話:「唔驚㗎,冇事㗎,人哋 original個 logo係咁㗎。」咁都得?

中指打手印,真係前無古人喇,你睇身後嘅司儀卓韻芝幾尷尬!

Eason呢個手印別出心裁,力度又猛,隻中指仲好凸出添,唔 hea㗎!

打完手印見啲記者係咁影, Eason仲攞部手機反拍番攝記添!

即時報料

有料、有相、有片即刻 send?

熱線: 9222 0828

電郵:mailto:facenews@nextmedia.com

facebook: facemagazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!