網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年8月9日 星期日

辣著環球 無綫反口飛起Kelly吳雨霏 Kelly,無綫,吳雨,吳雨霏,陳慧琳,





其他影片:>>






閂埋門一家親的無綫,綜藝節目極度環保,鄭俊弘、吳若希、許廷鏗重複又重複,睇到觀眾叫救命。唔想收視愈插愈低,監製麥鎮東主動向環球唱片借將,成功得到陳慧琳、吳雨霏、盧冠廷幫手做下個月舉行的《星光熠熠耀保良》表演嘉賓。點知大台高層余詠珊又反口,突然飛起Kelly同吳雨霏,出爾反爾,再次辣着環球。

下月二十六日在紅館舉行的《星光熠熠耀保良》,是無綫年度大騷,監製麥鎮東為交功課,早於六月已向各大唱片公司敲門借將,當中包括有不少紅人在手的環球唱片。

「監製主動搵環球嗰邊幫手,對方亦即時做嘢度期,最後俾咗Kelly、Kary、盧冠廷同Robynn & Kendy我哋。點知去到上個月底,突然話唔使環球歌手做個騷!」一名無綫人說。

據了解,無綫突然反口,全因高層余詠珊玩嘢。「Sandy話環球歌手一直唔肯簽歌星合約,年底頒獎禮亦唔肯撐場,所以無理由搵佢哋出大騷喎!」

度完期又話唔要,環球唱片對於大台出爾反爾,亦感不滿。「Kelly年底要開演唱會,已經忙緊籌備,Kary結完婚返嚟亦有好多工作要還債,佢兩個唔係得閒冇嘢做,無綫浪費我哋時間,以後再話要攞人幫手,真係要認真考慮。」一名環球員工說。
鍾意就快D Share啦!