網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月8日 星期二

蕭定一加碼至逾3,500萬 冧掂胡杏兒簽約 杏兒,蕭定一,胡杏兒,



經過幾個月嚟嘅「龍爭虎鬥」,胡杏兒終於落實簽約蕭定一。

next 1/1 pre

原來呢段期間,無綫都出動誠意同銀彈政策挽留胡杏兒。(資料圖片)

next 1/1 pre

蕭定一睇中杏兒喺大中華娛樂圈嘅發展潛力。(資料圖片)

next 1/1 pre

杏兒好快就變成張智霖同周秀娜(右)嘅師妹。(資料圖片)

next 1/1 pre

連雨僑都變埋佢師姐,唔知杏兒感覺會唔會好得意呢?(資料圖片)

next 1/1 pre

蕭定一(資料圖片)

next 1/1 pre

藝人胡杏兒約滿無綫前後,已盛傳她成為多間經理人公司「獵物」。雖然有指她加盟蕭定一公司的消息一度傳得言之鑿鑿,不過簽約事宜卻只聞樓梯響,原來中間曾發生變數,除中、港不斷有經理人公司加入「搶奪戰」外,無綫方面亦一而再的出動誠意及銀彈挽留杏兒。

四年為期合約

有見及此,加上阿一方面對杏兒於大中華娛樂圈的發展甚有信心,故主動「加碼」多1千萬、豪擲逾3,500萬轉會費之餘,並承諾全力協助杏兒開拓電影事業,最終杏兒被阿一誠意打動,雙方近日已落實簽約4年。

阿一公司為隆重其事,明日將於尖沙咀戲院安排杏兒「隆重登場」,公布她加盟「GME中國」旗下,正式成為張智霖、周秀娜、雨僑等「師妹」!而為保持神秘感,所發出的通告只用「神秘藝人重點加盟記者會」作標題,希望留守到最後一刻才公布。

年底進軍影圈

據悉,經理人公司已著手為杏兒安排工作,兼度身訂造新片角色,如無意外的話,年底前杏兒將以嶄新姿態全力進軍影圈。記者致電「GME中國」CEO Roy求證,他卻大耍太極謂:「係咩?冇嘢好講呀,總之適當嘅時候就會有適當嘅公布」

鍾意就快D Share啦!