網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月19日 星期六

林夏薇開食店當外闖:我鍾意腳踏實地 林夏薇,



薇薇今朝先晒完同老公合照,晏晝就去新店開幕禮。

next 1/1 pre

今日咁多藝人現身,薇薇都獲安排企中間。

next 1/1 pre

唔肯做少奶奶嘅佢,原來已經密密開咗兩間食店。

next 1/1 pre

講到明同老公財政獨立,即係暗示間新店係自己出錢同朋友投資?

next 1/1 pre

你睇佢哋幾開心!

next 1/1 pre

藝人林夏薇現身北角,為自己有份投資的食店舉行開幕禮,她說:「除咗北角呢間,喺屯門黃金海岸仲有一間,我係同兩個同朋友合資,兩間舖總共投資咗8位數字。(老公支持你?)支持,但我哋係財政獨立,分得好開。(想做飲食大亨?)我自己鍾意食,其實我不嬲有做(飲食生意),只係近來至出嚟介紹。(會落舖做生招牌?)都會,自己生意都會睇住。(老公唔落嚟開幕禮?)唔落喇,佢有嘢做。」

薇薇對有指無綫近日與藝人簽長約表示:「有聽聞,但我冇份。(搵你簽,簽唔簽?)我覺得喺得埋一齊工作都係開心,所以會隨緣。(唔學林峯出外闖?)每人有每人選擇,我未諗住,依家呢個(開食店)算唔算(外闖)?(開食店鋪後定路?)唔係吖,好多藝人都有做生意,我自己都鍾意腳踏實地。(唔做少奶奶?)唔喇,有啱做嘅工作都會做。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!