網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月19日 星期六

林志穎又嚟料!搶先晒玫瑰金iPhone 6s iPhone 6,林志穎,iPhone,iPhone 6s,



林志穎再次率先晒玫瑰金iPhone 6s。

next 1/1 pre

iPhone發布會完結咁多日都唔見林志穎有動作,以為佢今次會失威。(資料圖片)

next 1/1 pre

點知轉頭林志穎就晒新機,除咗佢手揸部玫瑰金之外,下面仲有部土豪金,真係羡慕死人。

next 1/1 pre

出名潮流達人走係電子產品尖端嘅台灣藝人林志穎,每次iPhone有新產品推出都可以快人一步率先試用,真係恨死唔少人,不過iPhone 6s同iPhone 6s Plus發布會之後,林志穎一反常態毫無動靜,冇喺網上晒相炫耀率先試用嘅感覺,正當大家以為今次林志穎好有機會失威之際,佢終於有動作佢經理人就喺微博甫咗張相,見戴上黑超嘅林志穎手持一部iPhone,就憑部機嘅獨有玫瑰金顏色,就足可以肯定林志穎手上就係最新嘅iPhone 6s,正當唔少網民收到風想上去睇相止渴時,話咁快林志穎嘅經理人就已經刪除咗張相,雖然就唔知點解要刪相,不過就有好多嚟唔切嘅網民喺網上求圖,希望可以望吓張相感受吓iPhone 6s嘅魅力。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!