網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年9月19日 星期六

走出小產陰霾 郭羨妮唔拍劇全力造人 郭羨妮,



郭羨妮表示正努大造人,要為女兒添個伴。

next 1/1 pre

郭羨妮表示與TVB雖已完約,仍保持友好關係。

next 1/1 pre

藝人郭羨妮到荃灣出席活動,分享眼部護理的訊息,又與小朋友玩遊戲,台上司儀問Sonija會否讓三歲女兒Kylie將來選港姐?她笑說:「咁快諗?等佢讀好書拎到十優先,依家興做十優狀元先做港姐。」

爆囡囡係怪獸BB

Sonija受訪時透露女兒開學上K1不久,囡囡非常愛上學,返學沒有喊,而且看得出在中文及英文方面甚有天份,她又笑言自己好像重新返學一次,每天跟女兒對功課,問到是否怪獸家長?她笑說:「我唔係,反而囡囡係怪獸BB,好鍾意學野,之前暑假要安排到佢日日有嘢做,否則佢會唔開心、會搗亂。(佢有冇表演天分?)佢好鍾意唱歌跳舞,會跟住MV跳。(捧佢做童星?)讀好書先,其實佢想做乜我都會畀佢做,等佢學更多野。」

Sonija上年曾懷有第二胎,但不幸未足三月流產,經過一年多時間終於走出小產之痛,更定生育大計,現正全力造人,Sonija表示希望短期內能為女兒添個細佬或細妹,讓她多個伴。

「做好呢件事先!」

提到有份拍攝的TVB劇《無雙譜》即將播出,她表示與TVB雖已完約,仍保持友好關係,夾到時間亦會參與宣傳,談到這是她最後一部劇,問會否繼續拍劇?她說:「遲啲先,努力緊造人呀!做好呢件事先!(對新劇有冇期望?)套劇係好睇嘅,但冇諗收視,好多人都上網睇番,我自己都係等個女訓咗先會上網睇劇。」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!