掃呢頁CODE去手機

2015年9月12日 星期六

「爹哋教我唔好忘本」超盈接班做酒店大亨 超盈,



「爹哋教我唔好忘本」超盈接班做酒店大亨



其他影片:>>






開會遲到被四太趕走 超盈接棒做酒店大亨

賭王何鴻燊淡出賭業,眾子女按部接棒,四房千金何超盈現協助母親梁安琪管理酒店及在澳門開拍賣所項目。超盈愛時裝、藝術,四太就以酒店作為平台給她「開竅」發展,而她更修讀MBA裝備自己。有着一對生意精明頭腦的賭王父母絕對是雙刃刀,賭王已畀定貼士要識用人不忘本,超盈更讚母親是獎罰分明的super woman。

賭王何鴻燊與四太梁安琪的大千金何超盈自小已在傳媒焦點下成長,將於本月底滿25歲的她,原來去年靜靜地已按部就班,協助母親四太梁安琪打理酒店拓展業務、地產生意及成立拍賣行等工作。超盈日前在其中一個翻新項目、澳門的麗景灣酒店接受本報專訪,大談家庭與工作。未幫手家族生意前,超盈亦曾做過銀行、律師樓的暑期工,印象最深刻在17歲做過法官助理:「喺高等法院幫人沖咖啡、影印,又要去法庭聽案件。」



【新女強人】

■賭王千金超盈自去年起協助母親四太梁安琪打理酒店業務,日前她在工作的澳門麗景灣酒店接受本報獨家專訪,大談家庭與工作。

攝影:葉君海



【四房全家】

■賭王與四太梁安琪所生的四名子女漸成長,超盈與猷亨現已開始協助打理家族生意。



【嬌俏四太】

■女強人四太也有嬌俏的一面,那些年帶着2歲大的超盈去迪士尼。

以藝術注入生意

提起四太掌管的家族生意,即聯想到賭場業務,超盈卻以酒店項目為起步點,她表示:「自己鍾意藝術,畫油畫,媽咪覺得我唔應該淨係想做畫家,知我既然鍾意藝術畫嘢,建議我將藝術元素擺喺酒店生意,會發揮更好。」超盈本身在香港大學修讀藝術,因要開始接手搞酒店管理,亦到了瑞士進修MBA課程:「好幸運喺自己公司做嘢,可以一對一請教,問則師劃CAD圖、視察地盤、開會,要由基層到管理層做上去,都係一路做一路學,要知同事做緊乜,又唔可以乜都要問人。」



■超盈視賭王為人生偶像,又大讚母親四太是super woman。



■超盈的辦公室牆上,掛着一幅自己三年前親手畫來送給賭王作生日禮物的畫。

之前已促成引入時裝品牌Karl Lagerfeld及Versace在澳門起酒店,超盈更爆老佛爺與四太阿媽洽談的趣事,她表示:「佢係一個好嚴謹、堅持自己風格嘅人,見到媽咪用開好舊嘅Nokia電話,問點解唔用iPhone,更送咗一部畀媽咪,不過媽咪唔捨得用,同埋Karl影相一定要戴黑超,但佢簽文件嗰時又要戴reading glasses。」超盈現忙翻新充滿葡式舊建築物風格的麗景灣酒店,已想好新的構思:「𠵱家同保利搞緊拍賣會,自己想做多啲青年工作,所以出年會喺呢度搞第一次酒店藝術博覽會,會喺每間酒店房擺啲新晉藝術家作品。」

到訪超盈在澳門的辦公室,有童心未泯的Chanel熊仔figure,亦擺了不少賭王父母及弟妹相,更有一幅她筆下與父親跳舞的畫作,視父親為人生偶像。父母做生意均出色,在她眼中更是超人:「爹哋做老闆冇架子,平易近人,佢成日教我唔好忘本,佢對員工好好,好多員工都唔捨得走,佢話用人要叻,搵忠心嘅人,一個忠心嘅夥計會慢慢幫到你,有一個叻團隊做生意好緊要。」



■超盈今年在瑞士修讀的MBA課程畢業,返港即再着畢業袍與賭王慶祝。



■超盈3歲時的肥嘟嘟童年相,可愛賣萌。

讚四太賞罰分明

對於直屬上司兼母親,她笑言:「佢要不斷做嘢坐唔定,一諗到idea要即做,唔可以得閒,但佢係一個好嚴老闆,試過我開會遲咗半個鐘,佢當住所有人話唔使我開,叫我出番去,嗰刻覺得尷尬冇面,知佢用心良苦,教識我要專業,做生意要一視同仁,佢做嘢唔啱即鬧,唔會婉轉好直接,不過做啱都會讚,賞罰分明。」問到會否準備做接班人,超盈就笑言:「佢太叻,覺得我未必可以一個人接晒,自問冇媽咪咁勤力,同佢辦事能力好高,我覺得要加埋細佬妹至可以接佢班。」

採訪:梁錦雯



【大晒珍藏】

■超盈近年熱捧內地當代畫家,如歐陽春的《瘋狗》及她手持陳可筆下的《大鼻子》。



【千萬名畫】

■今年4月,超盈代母以1,180萬買下大師級吳冠中《長江三峽》的名畫。

鍾意就快D Share啦!