掃呢頁CODE去手機

2015年9月9日 星期三

吳奇隆招呼老細 [FACE - 433] 吳奇隆,MF,



吊腳褲加皮鞋,仲要單手插袋咁行,奇隆雖然多於內地生活,不過依然 keep到嗰份型佬味。

全知言

吳奇隆招呼老細

台灣型佬吳奇隆近年全力在國內發展,今年初更娶埋大陸女星劉詩詩做老婆,台灣同香港,奇隆都好少踏足喇。

吳奇隆長駐內地,月前完成電視劇《蜀山戰紀之劍俠傳奇》嘅拍攝,嚟緊 22號就會喺國內首播喇!網上圖片

點知上週三( 3日),全知言就咁啱喺中環文華酒店見到吳奇隆呢位稀客,而佢就同一班疑似老細級人馬出現!雖然奇隆喺離開酒店一刻已經發現全知言,不過都冇加快腳步閃,佢返而等埋班老細邊行邊傾,之後佢仲同班老細喺門口傾多陣,握晒手先上車離開。吳奇隆咁識做,只因老細冇分地域,尤其你唔知邊到會有錢入你袋,幾時都係 keep住做友誼大使好!

即時報料

有料、有相、有片即刻 send?

熱線: 9222 0828

電郵:facenews@nextmedia.com

facebook: facemagazine inbox

line、 we chat id: facemagazine

鍾意就快D Share啦!