掃呢頁CODE去手機

2015年10月14日 星期三

圍村男行私刑 金毛男被逼食衣紙+索香爐灰





其他影片:>>






今日WhatsApp瘋傳兩段被指為「圍村收數下場」的短片,內容疑涉一名收數佬帶埋金銀衣紙到新界一圍村收數,反被村民「玩返轉頭」!其中一片段中,被指為「收數佬」的金毛紋身男,手執一大疊衣紙,表情痛苦坐在石壆上,疑遭在場數名男子逼食衣紙,其間有人不停用粗口訓斥「大啖啲x你老母,係咪要我質你呀」、「係咪要郁手呀…你咁細啖」、「你食唔食呀,攞啖汽水送啦」。

金毛男邊吃邊求饒指「啲紙好『鞋』」,又稱呼拍片者為「大哥」,惟對方未肯收手,笑指「明知『鞋』又燒畀啲兄弟?」又自稱「我真係好x變態」,邊說邊繼續逼金毛男食衣紙,更提議他用可樂送服,「鬼x叫你響流朵呀,食多兩張放你走,留返燒畀你啲兄弟啦」,金毛男一度搖頭飲泣,繼續「生吞」衣紙。

另一片段中,拍片者不斷催促「拿拿臨搞掂佢」,並稱「食埋我就放你走啦」,金毛男只好狂灌汽水,未幾,其中一名拍片者要求他伸出右手,再將大量的香爐灰倒在其手背,要金毛男「用鼻索咗佢」。金毛男用鼻吸了一吓,隨即便嘔吐大作,拍片者繼續將剩下的香爐灰倒入可樂內,並威逼他「飲埋支可樂就算數」,「你唔係話嚟收數咩?你唔問下人依度係咩地方」。其間,圍堵他的村民又斥責他,早前恐嚇村民不要離開屋企,金毛男只好默不作聲,大啖大啖飲下有「香爐灰可樂」。

有消息稱,事件發生在前日(11日),地點為屯門一條圍村。據知該金毛男原本到村內一單位收數,但最終遇上村內有勢力人士,寡不敵眾下被逼「食衣紙」和「索香爐灰」。

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

金毛男慘被逼食衣紙和索香爐灰。 拍片者將大量的香爐灰倒在金毛男手背,逼他「用鼻索咗佢」。 拍片者炮製「香爐灰可樂」,逼金毛男飲下。
鍾意就快D Share啦!