掃呢頁CODE去手機

2015年10月14日 星期三

瞞住林峯錫錫 吳千語偷咀黃又南 [FACE - 438] 林峯,又南,黃又南,吳千語,千語,MF,



#送上門#熒幕初吻

吳千語喺戲中單戀黃又南,主動咀埋去希望對方接受佢。

貼圖區

瞞住林峯錫錫 吳千語偷咀黃又南

21歲吳千語近年除了是林峯女友外好似冇乜代表作,其實 21歲千語 BB去年接拍劉偉恒執導的《王家欣》,擔正做女一,更獲得美國獨立電影獎影后,演技大躍進。

要攞獎唔係行行企企就得,千語明知峯峯唔鍾意佢拍親熱戲,依然瞞住男友獻出熒幕初吻,同男主角黃又南錫錫。其實呢場咀戲係導演臨時加插要拍,峯峯唔好怪千語 BB喇!

千語 BB曾經講過男友唔鍾意佢太性感,雖然呢場戲乜都冇露,但要同又南錫錫,林峯唔知有冇眼睇呢?

#激死林峯#益咗又南

呢場戲原本唔使錫,但導演(中)覺得有咀嘴會好睇啲,決定臨時加戲。

#失戀

自動獻身,可惜千語最後都係食檸檬。

戲中千語向又南表白,出動眼淚攻勢都唔掂。

#俾足面

導演劉偉恆係商台 DJ,今次輕易請到梁詠琪同李克勤客串。

一套好戲點少得老戲骨?戲中雪梨飾演其中一個「王家欣」,由又南孭住去見初戀情人。

又南和千語早前同導演去富川電影節,千語演技獲觀眾激讚,仲封佢做「富川的發現」!

#影后

21歲就做影后,威過林峯喎!

採訪、撰文:娛樂組

鍾意就快D Share啦!