掃呢頁CODE去手機

2015年10月10日 星期六

米高佐敦連辣兩女跳貼身舞 佐敦,



嘩,體力真係爆晒燈。

next 1/1 pre

見到MJ駕到,當然要拎手機出嚟捕獲MJ。

next 1/1 pre

出到舞池,即告MJ拎出電筒搵女!

next 1/1 pre

搵啱波神即主動出擊。

next 1/1 pre

照到靚女,上!

next 1/1 pre

Target 2發現!

next 1/1 pre

畀波神睇中,背心女即咬住唔放,挨晒落MJ手臂。

next 1/1 pre

NBA「波神」Michael Jordan(米高佐敦)於昨晚(9日)十一時半在中環食飽後,未有返酒店休息,反而直到中環夜店Dragon-i消遣。其實之前一晚即抵港當晚,佐敦一落機已即到中環夜蒲,可見佐敦認真精力過人,蒲精一名!

電筒照女

貴客到,夜店特意劃分一個特別區域給佐敦,並有八至九名保安看守,為免佐敦受滋擾,進入該區域的人士,要經保安核實身份才可被放行。凌晨一點抵達Dragon-i的佐敦,本來着住西裝褸,並跟在場的朋友吹水食雪茄。吹水一粒鐘後,佐敦終於take action出動!除下西裝褸的佐敦,見到有多名打扮性感的外籍女子在跳舞,突然拿出電筒,恍如「照田雞」般向她們由頭照到落腳。未幾,佐敦即「點燈」成功,睇中一名着露背裝的外籍女子,埋身吹水咬耳仔外,當然唔少得跳番Part舞!

睇中低胸背心女

期間,佐敦人有三急,在多名保安及保鏢陪同下去洗手間,沿途更有不少顧客大叫其名字及舉機拍照,佐敦盡顯親民本色報以微笑。去完洗手間折返私人區域的佐敦,充份發揮其名言:「I can't accept not trying.」未有再會合剛才那名露背裝女子,反而另覓目標,又再度用電筒周圍照。一擊即中,佐敦見到一名穿着低胸背心的外籍女子時,立刻埋身吹水咬耳仔,難得被「波神」點燈點中,該低胸背心女即刻笑到四萬咁口,齊齊大跳辣身舞,並不時以背部及臀部貼實佐敦不斷磨外,又向後挨實對方的手臂,見慣大場面的佐敦,當然有招接招,跳得更盡興!直至凌晨三時,連辣兩女的佐敦終於收隊,在保鏢陪同下離開直返酒店休息。

鍾意就快D Share啦!