掃呢頁CODE去手機

2015年10月10日 星期六

艾美琦:艾美琦拍完裸露戲拒露三點:契媽唔畀 艾美琦,



艾美琦話唔會露三點,因為契媽黃夏蕙唔畀!

next 1/1 pre

艾美琦已拍好裸露戲份,話雖然現場有清場,但依然有唔少工作人員目擊佢裸露!

next 1/1 pre

艾美琦話拍得好開心!

next 1/1 pre

黃夏蕙喺新戲中出動大量私伙!

next 1/1 pre

艾美琦與黃夏蕙接拍榴連廣告,二人早前又以「母女檔」上陣,演出電影《色模》,戲中黃夏蕙演黑社會大家姐,艾美琦則以6位數片酬露點演出。

艾美琦表示今次露兩點鼓起了很大的勇氣,拍攝時導演有清場,但仍有不少工作人員目擊她裸露。問到為何肯接拍,她坦言:「想要機會囉。依家導演剪咗兩個版本,有露點版同乾淨版,月尾上映未知播邊個,已經激死經理人,但拍得好開心。(遲啲露3點?)唔會啦,契媽(黃夏蕙)唔畀。」

黃夏蕙則直言叮囑契女要保守,但為拍戲亦沒有辦法。至於戲中她將出動大量私伙衣飾,似「倒貼」拍戲,說:「冇辦法,我呢啲咁奇怪嘅身形,又矮,邊有戲服啱我吖?」今次她與曹查理合作,於片場大放笑彈,說:「我哋細個一齊玩,嗰時佢都未入行,講合作就真係第一次。」

鍾意就快D Share啦!