掃呢頁CODE去手機

2015年10月18日 星期日

男人幫任華姐評判 梁漢文爆蘇永康愛睇屁股 華姐,梁漢文,蘇永康,



任賢齊(上圖左起)、蘇永康、梁漢文和黃家強組成的「男人幫」擔任評判及嘉賓。

next 1/1 pre

任賢齊話鍾意班佳麗除咗選靚女外,仲要係親善大使。

next 1/1 pre

黃家強話佳麗啲談吐都有時幾扣分,唔係佢哋緊張,係聽到佢直頭唔想聽,講太多。

next 1/1 pre

蘇永康話佢老婆個身材唔差過班佳麗。

next 1/1 pre

佢哋四個一企埋一齊就講唔停。

next 1/1 pre

仲有講有笑添!

next 1/1 pre

由任賢齊(小齊)、蘇永康、梁漢文(Edmond)和黃家強組成的「男人幫」於珠海橫琴長隆國際海洋度假區出席《2015中華小姐環球大賽》,擔任評判及嘉賓的四子表示,以美貌、身材、智慧、愛心為準則,小齊稱:「除咗選靚女外,仲要係親善大使,做好多唔同公益活動,要周圍同人交流,所以標準會多啲。」家強則笑言談吐也緊要:「尋日綵排見到佢哋啲談吐都有時幾扣分,唔係佢哋緊張,係聽到我直頭唔想聽,耐得滯,講太多啦。」

說到外形方面,Edmond大爆:「聽聞蘇永康鍾意堅挺啲嘅pat pat,嗰次做訪問你話好專注呢方面。」蘇永康即反駁:「你錯晒我經常性改變架呢樣嘢,依家改高度,有小齊咁高得㗎喇。(驚老婆鬧所以唔敢認睇pat pat?)我老婆個身材你估差得過佢哋咩?」二人又謂笑容、親切感都好緊張。

爆上《康熙》有異樣

提到蔡康永與徐熙娣(小S)向台灣長壽節目《康熙來了》請辭,蘇永康自爆發現有異樣:「嗰日已經古古怪怪,平時佢哋好好笑,但嗰日有啲沉重,已經覺得氣氛有少少怪,當我哋離開台北時,網上就發出咗個請辭。」語畢小齊打趣道:「唔係我哋累架嘛?因為永康去咗,康永唔想做!」

讚小S夠義氣

蘇永康笑住回答:「依家係咪男人幫我一個人啃?咁我啃囉,我有咁大影響力就好啦。不過,我覺得康永講得好啱,一個節目做咗12年,又唔可以長期經營落去,都要有個新嘅方向發展,希望康永有更好嘅發展啦,小S都好夠義氣共同進退,不如留多啲時間喺屋企陪吓小朋友就更加好啦。」Edmond指該節目對「康熙」、製作單位及觀眾都留下好美滿回憶,四子又祝福他們。

會否考慮開新清談節目?家強笑謂:「乾隆來了?主持十集可以架!」曾主持《Big4大四喜》的蘇永康,坦言主持清談節目很累,主持人必需有「康熙」的急才。

「東網巨星」fb專頁:

每日Keep住推介最「精」最「趣」娛聞,只需數分鐘,即可化身娛樂通,茶餘飯後唔驚冇話題。想加入熱議最hit最爆娛聞行列?呢個專頁真係不Like不可。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!