掃呢頁CODE去手機

2015年10月18日 星期日

安志杰馬爾代夫求婚 JC感動到喊 安志杰,Jessica C,JC,



安志杰(Andy)同Jessica C.(JC)因為拍電影《屍城》撻着,又經常公開大晒恩愛,話說今年7月中,Jessica去橫店拍內地劇《怒海紅塵》,開咗工個幾月先知自己有咗,搞到安志杰一拍完戲,即刻趕去橫店陪女友開工。

依家Jessica C.已經有3咗個幾月,大家都問緊佢地幾時拉埋天窗,安志杰就話快佢特別安排咗上個禮拜三同女友飛咗去馬爾代夫旅遊,佢喺嗰邊租咗個渡假村求婚,事前JC係唔知嘅,而喺16號,安志杰就叫酒店幫佢布置晒求婚場地,搭帳篷、點晒蠟燭,佈滿玫瑰花,ANDY喺晚餐後突然攞出戒指、鮮花,已令JC眼泛淚光,接著ANDY說出愛的承諾:「你可唔可以俾我照顧你一生一世!」JC感動得喊晒,而Andy都忍唔住激動心情,跟住流下男兒淚。今日安志杰接受訪問,佢話:「求婚成功好開心,嗰晚求婚,氣紛係So sweet、so happy!婚後我希望能盡男人責任,好好照顧老婆同Baby,我嘅家庭可以永遠幸福同開心。而JC就話:「我搵啱另一半,好開心,多謝大家關心。」

JC已經完成晒手頭上工作,佢會專心待產。等出年生完小孩,佢地會明年中返美國舉行婚禮,因佢地都喺美國長大,家人都喺嗰邊,所以婚禮唔會喺香港搞,只能請啲好朋友去美國觀禮。

兩人結緣於一套驚嚇電影,拍完戲之後先發展成情侶,Andy覺得JC個性爽朗,女方亦大讚男方係一個有責任感嘅男子,兩人情投意合。由於JSSICA有孕三個多月,兩人嘅婚宴最快都要明年,待BB出世後先舉行。兩人個性好夾,都係美籍華人,亦都見過雙方家長,求婚成功後,佢兩個已第一時間通知雙方家人,一對準新人會喺嗰邊玩到周三先會齊齊返香港。

而JC今日就喺微博放上手戴戒指嘅相留言話:「 I said yes! October,16 2015」仲附上微笑Icon,甜到漏。

JC有咗,安志杰明年就會舉行婚禮。 好浪漫 安志杰等登去到馬爾代夫向女友求婚
wow...
鍾意就快D Share啦!