掃呢頁CODE去手機

2015年10月28日 星期三

《東坡家事》收視報捷 Bobby盼攞「飛躍」簽多50年 Bob,歐陽震華,Bobby,林盛斌,



歐陽震華(Bobby)和萬綺雯(蚊蚊)主演的台慶劇《東坡家事》前晚首播,平均收視25點,成績不錯,蚊蚊昨日受訪時表示乃好開始,望收視繼續升,Bobby則抵死地說:「升到32.5好啦,因為我講過收33點就會裸泳嘛!咁收視好之餘,我都想口碑都好嘅!」而王浩信亦坦言觀眾亦「渴」了Bobby作品一段時間,有信心收視會再報捷。

黃心穎(後排左起)、萬綺雯和歐陽震華齊齊晒V,希望新劇收視繼續升。

眾演員前晚齊齊飯局睇首播,Bobby表示已有十多年未嘗奪獎滋味,但由於不想與《梟雄》主角黎耀祥爭視帝,故有意「降呢」爭奪「飛躍進步男藝員」獎:「佢咁厚底,我拎到『飛躍』獎就同TVB簽50年約!坐住輪椅都返嚟拍!」還吩咐蚊蚊爭「飛躍進步女藝員」獎,獲獎後則與無綫簽約70年,令蚊蚊哭笑不得。

黃心穎(後排左起)、萬綺雯和歐陽震華齊齊晒V,希望新劇收視繼續升。

鍾意就快D Share啦!