網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月1日 星期日

鄧健泓:祝福舊愛鄧健泓 原子鏸:好耐冇聯絡 原子鏸,鄧健泓,



原子鏸祝福舊愛鄧健泓就快結婚,不過佢就話大家好耐冇聯絡。

next 1/1 pre

原子鏸扮性感妖后。

next 1/1 pre

行步路都小心過人。

next 1/1 pre

勁性感囉!

next 1/1 pre

藝人原子鏸以電影《X-Men》內的「妖后」造型現身萬聖節活動,露出黑色bra及穿魚網絲襪的她誘惑非常,不過對於被指性感,子鏸淡然謂:「平時跳鋼管舞都係咁,所以冇乜嘢。(咁唔終極啲跟足電影角色全身塗晒藍色?)我唔想皮膚受傷害,同埋都唔會咁一定要有嘢喺外面保護皮膚。」

而下周將舉行個人音樂騷的她,表示同時也有斟洽電影,有機會於年底到深圳開工,問到是否做打女?她謂:「都未知,不過我成日都練yoga同鋼管舞,都算係運動,所以問題不大。」談到感情事,子鏸不欲多談,更指傳媒經常拍到的不是其弟弟,便是男同性戀者朋友,問到真命天子出現與否?她謂:「冇呀!(前男友鄧健泓都話要結婚!)係咩?咁要恭喜佢,不過我哋好耐冇聯絡。」

鍾意就快D Share啦!