網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月1日 星期日

好姊妹銅記出招 Coffee釣半億金龜 Coffee,林芊妤,



好姊妹銅記出招 Coffee釣半億金龜



其他影片:>>






好姊妹銅記出招 Coffee釣半億金龜

現年27歲的李悅彤(Liddy)和26歲的林芊妤(Coffee)份屬「Sing之天使」好姊妹。去年5月Liddy被影到與有婦之夫彭順在圓方攬啜,6月就輪到Coffee被影到與達利國際集團接班人林知譽「殘廁Gathering」,同樣轟動全城。前晚兩人又再出動「𠝹仔」,在銅鑼灣分別約會從商富貴男,Coffee的半億新歡Jeff疑搞四角關係,而與Liddy密會的Ivan則被爆有妻室,關係七國咁亂!

現年26歲、擁D Cup上圍的Coffee自殘廁gathering事件上位後,桃花旺盛,去年被爆搭上江湖猛人上海仔郭永鴻,並獲男方替她賀壽,上月又兩度被本報拍得同中國小姐趙哲妤(Uny)的「筍盤密友」、半億身家中佬Jeff孖咇逛街。



【孖住睇戲】

■Coffee前晚偕身家半億的Jeff逛銅鑼灣,兩人更拍拖睇戲。



【上月】

■Coffee和Jeff上月初被拍到行街,對方更細心為她撐傘。

資料圖片



【有講有笑】

■Coffee和中佬Jeff邊行邊傾偈,十分合拍。

拍拖睇《我的少女時代》

上月初Coffee被拍到與Jeff雨中撐傘,當時她聲稱對方是瑜伽學生,上課後一齊搭小巴離開。前晚大約6時許,Coffee跟Jeff又結伴遊銅鑼灣,出現在時代廣場食通天,兩人雖並肩而行,但避嫌都保持安全距離。其間Coffee不斷飲水,乘搭電梯時,他們雞啄唔斷,之後則往坐港鐵。記者前晚致電Coffee,她否認拍拖:「今日唔係shopping,做完嘢同朋友睇《我的少女時代》,佢係普通朋友嚟。佢都冇追我,你哋唔好講到我咁吸引先得㗎,唔係係男仔見我都追我㗎,我都想呀,你哋介紹嚟識吓先。」問怎可分辨她真正拍拖?Coffee即說:「如果下次喺街度見我同個男仔拖埋一齊,咪冇得否認啦。」Jeff疑似一腳踏三船,Coffee昨回應說:「對方真係我朋友,佢亦有跟我學瑜伽,我都知佢之前啲新聞,我同阿妤(趙哲妤)都識嘅,佢當阿妤係妹妹箒!」



■Coffee不停喝水,身邊的Jeff耐心等候。DV圖片

趙哲妤:我唔得閒陪佢

Coffee否認年約40多歲的Jeff是新歡,其實Jeff艷福不淺,去年與Uny車廂激吻斷正,今年農曆新年又蜜遊泰國布吉,兩人還在煙花下貼頭玩自拍,Jeff同時又約會亞視前小花鄭伊娜,加埋Coffee,四角關係複雜。Uny昨在電話訪問中酸葡萄:「我唔知佢哋見得咁密。個男仔(Jeff)成日搵我,係我唔得閒陪佢箒。」若Jeff與Coffee拍拖會恭喜嗎?Uny寸嘴話:「我恭喜佢搵到個身材好嘅女仔。」

同樣是Jeff緋聞女友的鄭伊娜對於男方約會Coffee,她昨也透過WhatsApp回應:「吓?又換咗畫啦?之前我仲祝福佢哋㖭!佢都唔係我ex,佢話想結婚生B,但我都冇應承過佢,所以唔好誤會,我同佢從來都冇嘢㗎!我好揀擇,揀男友從不隨便,寧缺毋濫!」

採訪、攝影:楊浩賢、羅德光、小米、陳杰、非非

鍾意就快D Share啦!