掃呢頁CODE去手機

2015年11月6日 星期五

思捷拒提裸模張淨思:很多女上過我屋企 思捷,張淨思,李思捷,



李思捷話唔想講全裸模張淨思,仲話女性係要尊重㗎!

next 1/1 pre

不過李思捷又話好多女性上過佢屋企!

next 1/1 pre

單立文就話開騷唔介意騷佢嘅胴體!

next 1/1 pre

仲話全靠老婆幫佢操肌!

next 1/1 pre

鍾舒淇(左)以一襲白色貼身裙谷胸上陣!

next 1/1 pre

藝人李思捷、單立文與Palwerful Band現身銅鑼灣一酒店,為將於1月13、14日舉行的《今晚豹制李演唱會》拍攝海報,而Palwerful Band的成員鍾舒淇(Sukie)就以一襲白色貼身裙谷胸上陣。

嘉賓名單未確實

李思捷與單立文接受訪問時,就指網上有很多負面評語,更謂今次開騷是打算被人鬧,李思捷說:「係熱鬧個鬧!」而單立文就話因為有好多人喜歡自己,所以想開騷讓大家近距離接觸自己。問到可會邀請很多嘉賓上台,兩人就表示有太多人要請,所以有進一步的消息就會向大家公布。提到今次的演唱會形式,李思捷就表示有好多人都喜歡聽單立文的音樂,而元素可謂包羅萬有。

單立文唔介意騷肌

問到兩人可會向大家展示自己的胴體時,單立文即話:「我結咗婚,做咩都得!最緊要大家開心,如果我個胴體係咁有價值,唔怕嘅!」在旁的李思捷聽到就抽單立文水,謂:「梗係有價值啦,你以前片酬咁高!」至於可有積極操fit?單立文即笑言:「我老婆幫我操!(老婆點幫你操?)老婆係鞭策我,用把口幫我操!」

另外,講到早前全裸模張淨思自爆上李思捷屋企飲紅酒,李思捷就直言不會回應任何緋聞,說:「女性係要尊重,唔想講,一講已經係唔尊重。講真,好多女性上過我屋企,但要我點名就係唔尊重!」而單立文就幫口話:「我以前都拍過三級片啦,始終係人嚟,我都結咗婚,會做平常人會做嘅嘢」

「東網巨星」fb專頁:

以抵死角度,分析各大娛樂新聞,加埋識睇一定要睇嘅網民妙論,包保享盡「Fun」秒,快啲入嚟畀Like啦。

http://www.facebook.com/onccstars

鍾意就快D Share啦!