網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月3日 星期二

從此封胸? 晶女郎梁敏儀低調出嫁 梁敏儀,





其他影片:>>






近年喺王晶電影有唔少性感戲份嘅梁敏儀,原來3條1(11月1日)係佢嘅大日子,下嫁拍拖六年嘅男友Mike,晶女郎升呢做人妻。

佢哋當日晏晝喺大舞臺開結婚party,一對新人由律師見證下註冊,之後兩位就喺live band演奏下負責跳第一隻舞,因為大部份都係懷舊歌,所以雙方家長都跳得好投入。

梁敏儀好低調,人生大事都只係請咗雙方家長同埋圈外朋友,不過好姊妹顏千汶以及趙碩之都有出席。咁佢會唔會再請圈中朋友一齊慶祝呢?佢就話:「應該會,因為依家有啲朋友唔喺香港,遲啲大家約出嚟食餐飯。但係我都有回禮禮物送俾佢哋,因為我哋自己製作咗一張唱片,入面有一啲歌,啲歌係我同老公嘅回憶,譬如話我哋旅行或者喺聽到啲歌,覺得好有感覺,所以想將啲歌製成唱片,送番俾朋友。」

佢仲話同男友同居多年,所以第一日做藍太同平日冇分別,都係會煲湯煮飯,反而第一日做老婆,佢就同老公帶咗隻狗去睇醫生。婚後生活就如常,咁唔知做咗人妻後,老公仲俾唔俾佢拍戲著得咁少呢?佢會唔會從此封胸架?
鍾意就快D Share啦!