網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年11月3日 星期二

【廁格事件男主角】Coffee前男友林知譽 同針織大王孫女閃婚 Coffee,林芊妤,



桃花旺盛嘅林芊妤(Coffee)唔單止同江湖大佬有緣份,啱啱又畀本報影到佢同中佬行街兼睇戲,不過Coffee就堅持依家冇男仔追佢,仲叫記者唔好講到佢咁有吸引力。

咁Coffee又講得啱喎,如果佢同上年六月,同佢孖住喺ifc「廁格gathering」嘅林知譽(Will)相比,佢嘅吸引力就又真係唔夠人好喎,事關Will同Coffee分開咗到依家只係年幾,唔單止已經揾到另一半,仲就嚟結婚;未婚妻來頭都唔少架,就係已故「針織大王」羅定邦孫女、百樂集團主席羅家寶女兒羅穎怡(Wendy),恭喜晒!

今年32歲嘅Will,父親係市值9億上市公司、達利國際集團創辦人林富華,而佢就係集團旗下達利製衣有限公司嘅董事,本來行事低調,連社交圈都唔活躍嘅Will,因為上年同Coffee喺廁格gathering,半個鐘就將命運改寫,一夜爆紅嘅佢,當時仲因為避開記者採訪主動調去杭州返工。

據知,佢同大佢3年,今年35歲嘅Wendy係喺一啲慈善活動上認識嘅,知情者仲話:「雖然Will年紀細個Wendy少少,但兩個人屋企都係做生意,大家背景又差唔多,所以兩個人好夾,好多話題,可以話係一見鍾情,聽聞Will係趁Wendy今年九月生日同佢求婚,估唔到一次就成功咗。」

不過,「雙W」由決定結婚到籌備婚禮,原來都頭痕咗好耐,知情者同《蘋果》講:「Will上年單新聞咁轟動,佢唔想影響到Wendy,本來諗住一切從簡,兩個人去外國結婚,再同屋企人食餐飯就算,Wendy都贊成咗,但雙方屋企都有頭有面,唔想娶新袍同嫁女要搞到咁鬼祟,所以最後都決定喺香港擺酒,婚宴定咗喺明年初舉行,仲揾咗『九巴後人』雷怡暉幫手做公關應付記者。」

前度結婚,《蘋果》今日打過電話畀Coffee:「其實真係好耐冇同佢聯絡過喇,咁如果佢真係結婚就恭喜佢啦,佢有佢嘅新生活,又就嚟結婚,希望佢哋會幸福快樂」咁會唔會好似Will咁閃婚?Coffee就話:「唔會閃婚啦,0依家做嘢最緊要,我自己都唔想成日有啲新聞出現,希望報道都係關於我工作,唔係成日都係緋聞或者唔好嘅新聞」

另外,今次婚禮搞手雷怡暉(Amanda)接受本報話訪問時則表示:「哎吔,唔講得,暫時冇嘢講,遲啲同你講吖,我依家要開會,拜拜!」

林知譽(右)閃婚,Coffee亦恭喜對方有新生活。 (資料圖片) Coffee經過廁格事件後,人氣不跌反升。 (資料圖片) 林知譽行事低調,發生廁格事件後,仲調去杭州工作避記者 (資料圖片)
林知譽曾經同陳法拉出席活動 (資料圖片) 「針織大王」羅定邦孫女羅穎怡 (資料圖片)
鍾意就快D Share啦!