掃呢頁CODE去手機

2015年12月2日 星期三

【蘋民直擊】童黨飛腳圍毆好鬼狼 5人肉沙包爆晒缸 __,

輕鐵良景站發生青年圍毆事件。(吳小姐提供圖片)木凳上青年抱頭。(吳小姐提供圖片)屯門輕鐵良景站發生青年圍毆事件。目擊事件的吳小姐表示,昨晚11時15分,她到良田體育館打完排球後,到良景站往屯門方向月台候車回家,她玩手機期間,突然發現其他人望着對面呆住了,查看發現「對面有一班青年人,圍住幾個青年人,不斷拳打腳踢,佢哋出晒力,起晒飛腳!」從吳小姐所提供的片段可見,約5名青年,遭約10名青年圍毆,其中3 ...




其他影片:>>






木凳上青年抱頭。(吳小姐提供圖片)

屯門輕鐵良景站發生青年圍毆事件。目擊事件的吳小姐表示,昨晚11時15分,她到良田體育館打完排球後,到良景站往屯門方向月台候車回家,她玩手機期間,突然發現其他人望着對面呆住了,查看發現「對面有一班青年人,圍住幾個青年人,不斷拳打腳踢,佢哋出晒力,起晒飛腳!」

從吳小姐所提供的片段可見,約5名青年,遭約10名青年圍毆,其中3名遇襲青年在凳上抱頭,有兩名在地上被不斷「起飛腳」,有人邊踢邊斥「喊吖嗱!」吳小姐續說:「佢哋(被打青年)冇擋,打人嗰啲人講晒粗口,(又)話依家先講對唔住!」現場約10多人目擊事件,有數名少女「唔知係睇水定點」。

數分鐘後,吳小姐上輕鐵離開,「好驚,『O』咗嘴,第一次見到呢啲事,上咗車見到佢哋開始收手,我見到班人(被打青年)爆晒缸流晒血,真係想嘔。」她擔心傷者傷勢,「似皮外傷多,見到都恐怖,但唔係致命」

吳小姐指該處平日有保安員,昨日保安員卻沒有,她從近新聞得悉,近日區內「轉咗睇場,親友都話要小心啲」,同類件亦增加,並指「多咗生面口嘅人」,她希望警方及區議會關注事件,加強警員及保安巡邏,保障居民安全。

警方回覆查詢指,昨晚11時14分曾接獲報案,警方到場時現場平靜,沒有發現有人受傷。

想睇最新消息? 即時follow【現場-蘋果突發】fb!http://fb.com/applecitycrime

鍾意就快D Share啦!