掃呢頁CODE去手機

2015年12月2日 星期三

黑暗回憶 性侵疑兇活躍娛樂圈  FFx Shirley:佢叫我影多輯 [FACE - 445] __,FFx,Shirley,楊澤怡,MF,

經過兩日嘅休息,週一Shirley再度提起X先生,舊事重提Shirley依然口震震,睇嚟仲未驚完。真面目黑暗回憶 性侵疑兇活躍娛樂圈 FFxShirley:佢叫我影多輯憑900蚊MV「彈起」嘅FFx,成員之一有大學女神之稱嘅楊澤怡(Shirley),上週五(27日)接受報紙獨家專訪,交代自己3年前曾在接私影時慘遭性侵,網友除咗無限同情,亦希望可以將呢位對Shirley下毒手嘅人渣攝影師X先生繩之於 ...


經過兩日嘅休息,週一 Shirley再度提起 X先生,舊事重提 Shirley依然口震震,睇嚟仲未驚完。

真面目

黑暗回憶 性侵疑兇活躍娛樂圈  FFx Shirley:佢叫我影多輯

憑 900蚊 MV「彈起」嘅 FFx,成員之一有大學女神之稱嘅楊澤怡( Shirley),上週五( 27日)接受報紙獨家專訪,交代自己 3年前曾在接私影時慘遭性侵,網友除咗無限同情,亦希望可以將呢位對 Shirley下毒手嘅人渣攝影師 X先生繩之於法。

Shirley喺報導曾話 X先生仍活躍於圈中,原來 X先生今年幫過樂壇某女新人影唱片封套,更表示自己係某樂壇新人經理人。最變態係呢位 X先生竟然想 Shirley再影多輯, Shirley說:「佢話掛住我,又成日講呢件事要脅我,仲話不如揾一日同佢影過一輯相。」做乜仲唔報警?

21歲楊澤怡( Shirley)除了為 FFx成員外,亦喺教育學院修讀大中華研究,自爆出被性侵後,由於網友反應大,對 Shirley亦構成很大壓力, Shirley連日來都將自己收埋喺大學宿舍,經過幾日嘅冷靜, Shriley週一(上月 30日)係教院接受本刊訪問,但依然十分驚青。

【校服私影】

3年前 Shirley為咗生活費,背住兒童之家,出外接私影,雖然有性感相,但祼照只影過一次。

【自稱踩場】

9月 FFx喺電腦節有 4場騷,當時 X先生仲話想去現場睇 Shirley。

【與敵同場】

又到年尾唔少樂壇又有頒獎禮,據知 X先生旗下新人都有份,更同 ffx同場。

「佢講呢件事要脅我!」

對於 X先生已入侵娛樂圈,仲曾經幫今年樂壇女新人影唱片封套, Shirley就話:「我知佢近年有喺娛樂圈發展,佢話會撞到我。」原來 X先生自 3年前影完 Shirley祼照,就不時用 Wechat騷擾,她說:「佢嗰陣話睇返我以前啲相,跟住話好掛住我咁樣,佢就講呢件要脅我,我一直都避佢,我自己好難受、好擔心,佢又成日話會喺某啲場合見到我咁樣,所以我一路都好驚。」

有人覺得 Shirley被侵犯,但點解事後仲同 X先生會面, Shirley解釋全因想求對方將所有相刪除,她說:「我出去嗰陣同佢講話刪除所有相,其實我嗰陣一路都好驚,佢嗰陣成日叫我去佢屋企,仲話不如揾一日妳同我影過一輯相啦。但其實佢嘅目的好清楚。我見到佢嗰陣好驚,一路忍住唔喊囉。」致於點解未報警,原來慘事曝光後, Shirley心情難以平復根本沒法落口供,她說:「有考慮緊報警,因為我中學的社工呀,經理人啦都有幫我安排。」希望 Shirley勇敢啲,將呢個 X先生交俾警方。

據知 X先生不斷 WeChat騷擾 Shirley,又話想起佢,跟住又話想影多輯,色心又起,認真變態。《模擬圖片》

疑犯 X先生

據知 X先生除咗愛揾靚模影性感相,亦成為圈中經理人,其公司仲有新人角逐獎頂。

FFx因為〈 Sugar Baby〉 mv製作簡陋,騎呢成名,兩日點擊過二百萬,現四人不時到大專登台,總算有微薄收入。

坎坷 ffx

ffx雖然靠騎呢上位,不過 4人身世坎坷,除咗 Shirley喺兒童之家生活過,又係被性侵, Cici賺錢為養癌病母親,女神 Christy老豆要返兩份工,真係家家有本難諗的經。

【父母離異】

16歲周葆諭( Christy)因為有 34E cup身材,樣貌亦最正常,成為巴打新女神,但原來出生於單身家庭,老豆要返兩份工,一直想父母同佢一齊慶祝生日,但始終未成事。

【母親患癌】

16歲周葆諭( Christy)因為有 34E cup身材,樣貌亦最正常,成為巴打新女神,但原來出生於單身家庭,老豆要返兩份工,一直想父母同佢一齊慶祝生日,但始終未成事。

【失禮屋企】

16歲周葆諭( Christy)因為有 34E cup身材,樣貌亦最正常,成為巴打新女神,但原來出生於單身家庭,老豆要返兩份工,一直想父母同佢一齊慶祝生日,但始終未成事。

撰文、攝影:娛樂組

鍾意就快D Share啦!