掃呢頁CODE去手機

2015年12月15日 星期二

汪明荃失視后 秋生:畀多啲機會後輩 __,秋生,汪明荃,黃秋生,

秋生話第一次覺得巴閉,又話今次要多謝無綫呀。next1/1pre秋生覺得要畀多啲機會後輩,要鼓勵新人。next1/1pre舉杯慶祝。next1/1pre蘇玉華送上肉嘴呀。next1/1pre真係飲得杯落喇。next1/1pre蘇玉華激讚秋生係一個好榜樣。next1/1pre蘇玉華next1/1pre黃秋生與蘇玉華在觀塘為舞台劇綵排,秋生開香檳慶祝奪得無綫「視帝」,他指今朝四點才回到家,工作後與助手 ...


秋生話第一次覺得巴閉,又話今次要多謝無綫呀。

next 1/1 pre

秋生覺得要畀多啲機會後輩,要鼓勵新人。

next 1/1 pre

舉杯慶祝。

next 1/1 pre

蘇玉華送上肉嘴呀。

next 1/1 pre

真係飲得杯落喇。

next 1/1 pre

蘇玉華激讚秋生係一個好榜樣。

next 1/1 pre

蘇玉華

next 1/1 pre

黃秋生與蘇玉華在觀塘為舞台劇綵排,秋生開香檳慶祝奪得無綫「視帝」,他指今朝四點才回到家,工作後與助手、化妝師在街邊吃麵「醫肚」,稍後會再和《梟雄》劇組、經理人、朋友等再飯局慶祝,身兼影帝、視帝、劇帝的他笑說:「巴閉呀,三元及第,第一次覺得巴閉,真係要多謝無綫。」秋生又透露兒子剛由外國回港,但對他攞獎卻沒有表示。

講到羅家英對汪明荃失「視后」感不值,秋生表示:「我都覺得要畀多啲機會後輩,業界係要有生力軍,要鼓勵新人,但呢個唔係原因,但準則點釐定我就唔清楚。(家英哥話派系鬥爭?)係咪諗得太多,我又冇諗到咁複雜。阿姐胸襟好闊嘅,佢嘅地位亦唔需要,亦唔會有動搖。(覺得陳展鵬唔開心?)係咪佢本身cool咋,我就覺得係有型,佢都有恭喜我,好大體。(再拍劇?)唔排除可能性,不過片酬要添啲。(網民要求公開票數?)老實講公開都唔知真定假,每個比賽有唔同嘅評審準則,無絕對嘅公平。」

《梟雄》女主角蘇玉華對劇集奪得「最佳劇集」、秋生奪「視帝」、韋家雄奪「男配角」感高興並覺得十分美滿,認為大師兄秋生在不同範疇取得成績是她們的榜樣,對於羅家英不值阿姐失「視后」?她說:「唔清楚,冇留意。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!