掃呢頁CODE去手機

2015年12月15日 星期二

《巨星放題》最終回:連詩雅封IQ王! __,詩雅,連詩雅,

連詩雅過關斬將,成為「放題IQ王」!next1/1pre第一題問題:「『天空之城』猜香港一個地方?」next1/1pre咪就係堅尼地城囉,Eason跟住升天呀!next1/1pre第二題問題:「『唔畀得貼士』猜荷里活巨星?」next1/1pre畢彼特囉(不畀突)!next1/1pre最後一題勁難:「手指甲係日頭定夜晚,夏天定冬天生得快啲?五隻手指甲入面邊隻手指嘅指甲生得最快?」next1/1pre ...


連詩雅過關斬將,成為「放題IQ王」!

next 1/1 pre

第一題問題:「『天空之城』猜香港一個地方?」

next 1/1 pre

咪就係堅尼地城囉,Eason跟住升天呀!

next 1/1 pre

第二題問題:「『唔畀得貼士』猜荷里活巨星?」

next 1/1 pre

畢彼特囉(不畀突)!

next 1/1 pre

最後一題勁難:「手指甲係日頭定夜晚,夏天定冬天生得快啲?五隻手指甲入面邊隻手指嘅指甲生得最快?」

next 1/1 pre

你又知唔知呢?

next 1/1 pre

連詩雅勁呀!

next 1/1 pre

連詩雅進軍之路。

next 1/1 pre

《巨星放題》來到最終回,連詩雅果然美麗與智慧並重,面對考官「Dr.吹神」陳奕迅、「Miss Kay」謝安琪和「Professor Hins」張敬軒的高難度「放題」,Shiga以大比數擊敗周秀娜、陳瀅及楊詩敏奪冠。Shiga勝出後興奮大叫:「好嘢,勝利係屬於我嘅!冇諗過竟然會贏到,所以好開心。其實每個星級主持嘅問題都好難,但我都盡力作答,我有幾題有錯,所以冇諗過會贏,多謝大家同我自己,同埋今次個遊戲好好玩,問咗好多得意IQ題,希望下次有機會再玩。」

Eason自誇口才了得

而《巨星放題》推出以來,能贏得極高點擊及瀏覽人次,除參賽藝人的號召力,最大功神是三位星級考官陳奕迅(Eason)、謝安琪及張敬軒,網民都激讚三人令節目生色不少。獲網民讚生鬼、幽默的Eason謂:「今次幾好玩,唱歌唱得多,做考官應該係第一次,我覺得自己表現OK㗎,不過可以再好啲。Kay同軒仔都好出色,我哋三個唱歌嘅,口才梗係有番咁上下!」對於Shiga獲勝,Eason謂:「Shiga係幾醒,要畀個叻佢,因為我哋嘅問題有啲好刁鑽,唔好話藝人朋友諗到𢱑頭,我都覺得難。今次我學識唔少搞笑IQ題,仲有好多同生活有關嘅冷知識,話咁快十集就玩完,下次有機會調換角色,由佢哋發問,我答,到時睇吓我嘅IQ有幾掂!」

Kay為題目「加料」

Kay亦讚自己眼光獨到:「Shiga實力深不可測,之前都睇好佢, 證明我眼光冇錯。」對於提問時的嬌柔美態冧暈不少觀眾,Kay笑言:「啲問題寫嗰時比較平白,我就加咗啲擬人法,都幾鍾意啲歌手朋友嘅反應,最深印象係傅嘉莉,佢講咗『梯形嘅面色』,好正喎佢, 好深呀嗰條問題,笑死我,覺得佢好有童心。」Kay對Eason亦讚口不絕:「留意吓問問題個肥仔,唔錯㗎,好趣致,佢爆出嗰句jajambo呢,已令大家好開心。」

原來軒仔也貼中Shiga會贏:「Shiga勝出一啲都唔出奇,一睇就知佢冰雪聰明,美貌與智慧並重。」軒仔稱在出題考人時,同時都有考埋自己IQ,確實獲益良多,有機會也想做參賽者挑戰一下。

食字題目有創意

《巨星放題》終極戰次回合,先由Dr.吹神發問:「『天空之城』猜香港一個地方?」四位參賽者都一臉認真思考,Eason貫徹生鬼作風,做出「跳起」動作,再宣布答案是堅尼地城(堅「離地」城),Shiga和蝦頭率先答中。Miss Kay發問第二題:「呢個好難,『唔畀得貼士』猜荷里活巨星?」四人聽完一頭霧水,蝦頭更爆了句:「問完啦?」之後Kay說答案是畢彼特(不畀突),這題只得周秀娜答中,其他三女頭頂都冒出多個問號。

最後一題冷知識題由Professor Hins發問:「手指甲係日頭定夜晚,夏天定冬天生得快啲?五隻手指甲入面邊隻手指嘅指甲生得最快?」這條終極冷知識題考起了大家,最後軒仔開估:「夏天生得快五分一倍,日頭生得快啲,五隻手指入面,指甲生長速度最快係中指,不過我唔騷畀大家睇。」這題Shiga和陳瀅答中,周秀娜與蝦頭答中一半,只能當她們答中半題。

今集Shiga答中兩題,周秀娜答中一題半,陳瀅只答中一題,兩回合計,Shiga答中4題半,砌低其他三人,登上「放題IQ王」寶座!如果大家想知Shiga如何勝出,請立即登入《東網巨星》App,在廣告位click入第十集《巨星放題》,收看緊張又刺激的大結局!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!