掃呢頁CODE去手機

2015年12月15日 星期二

【吹神戀愛了】拓也哥床上宣佈戀情 靠把口贏得嫩男歸 __,

靠把口揚名亞洲嘅日本基界紅人拓也哥,有指佢口技非凡,各地善男信女都慕名搵拓也哥過番兩招,希望一技傍身咁話。拓也哥唔止有開基吧,佢成名後仲踩入演藝界,今年孖住波多野結衣拍台灣片《沙西米》登上大銀幕,早前又推出處男單曲《鎖緊喉嚨》,更先後上《康熙來了》等台灣、內地節目兼到兩地出騷,呢兩年對佢來講真係大豐收,近日佢仲喺網上晒命,公開一段同一名年輕型男嘅床上親密短片。據知拓也哥最近終於搵到真愛,呢名年輕壯 ...




其他影片:>>






靠把口揚名亞洲嘅日本基界紅人拓也哥,有指佢口技非凡,各地善男信女都慕名搵拓也哥過番兩招,希望一技傍身咁話。

拓也哥唔止有開基吧,佢成名後仲踩入演藝界,今年孖住波多野結衣拍台灣片《沙西米》登上大銀幕,早前又推出處男單曲《鎖緊喉嚨》,更先後上《康熙來了》等台灣、內地節目兼到兩地出騷,呢兩年對佢來講真係大豐收,近日佢仲喺網上晒命,公開一段同一名年輕型男嘅床上親密短片。

據知拓也哥最近終於搵到真愛,呢名年輕壯男外型唔錯,喺片中攬實拓也哥係咁錫,拓也哥都唔執輸啜爆男友,更顯得一臉陶醉,事後佢承認已找到另一伴,亦逐一回應好友們嘅祝福。身在沖繩嘅拓也哥噚日再公開煙韌短片,今次就配上西野加奈嘅情歌《如果有真命天子的話》,佢兩個喺當地你啜我一啖,我又啜番你一啖,真係好肉麻。

拓也哥近日喺床上拍片宣佈戀情。 對方係個年輕壯男...
噚日去到沖繩繼續咀 好sweet... 仲拍拖睇燈飾

鍾意就快D Share啦!