掃呢頁CODE去手機

2015年12月27日 星期日

謝安琪擸四獎爆喊:音樂路很難行 __,謝安琪,

Kay擸四獎成女大贏家,喺台上講得獎感言時激動爆喊。next1/1pre睇相就知Kay有幾開心。next1/1preKay話要聽吓台下觀眾嘅歡呼聲。next1/1pre得到四個獎好開心,不過Kay話做音樂過程有好大壓力。next1/1pre講到有咁多粉絲朋友支持,Kay啲眼淚就控制唔到係咁流,抹都抹唔切。next1/1pre喊到皺晒眉。next1/1preKay話自己都艱辛過,希望大家都要畀多啲機 ...


Kay擸四獎成女大贏家,喺台上講得獎感言時激動爆喊。

next 1/1 pre

睇相就知Kay有幾開心。

next 1/1 pre

Kay話要聽吓台下觀眾嘅歡呼聲。

next 1/1 pre

得到四個獎好開心,不過Kay話做音樂過程有好大壓力。

next 1/1 pre

講到有咁多粉絲朋友支持,Kay啲眼淚就控制唔到係咁流,抹都抹唔切。

next 1/1 pre

喊到皺晒眉。

next 1/1 pre

Kay話自己都艱辛過,希望大家都要畀多啲機會去支持唔同嘅歌手。

next 1/1 pre

謝安琪(Kay)成為今晚《新城勁爆頒獎禮》女大贏家,個人囊括「全球勁爆歌手」、「勁爆歌曲獎」、「勁爆國語歌曲」及「勁爆全國歌手大獎」,Kay臨發表得獎感言前,先感性地表示:「我想聽吓你哋嘅掌聲先。」此時,現場即歡呼聲不絕,朱明銳更為她喊「加油」,然後阿Kay說:「好多謝新城,第一年我哋有少少故事,我都當由我起步開始,每一位播過我歌嘅DJ、每一個聽過我歌嘅樂迷,每一位曾經鼓勵過我嘅人,我都記得。可能有啲人我未必有機會多謝你哋,好希望今日我有少少成績,有呢個機會可以一次過多謝你哋咁多位,多謝你哋。」

「次次攞獎一泡眼淚」

說到此時,KAY已數度哽咽:「做音樂本身係好快樂,過去十年音樂路有好多美好回憶,但點解次次攞獎都一泡眼淚,呢啲咁應該開心時刻,情緒好複雜,因為為咗做好聽嘅音樂、有意思嘅音樂,好多時候承受壓力好大。」

重視樂迷眼光及掌聲

說到此處,阿Kay已哭成淚人,並謂:「由出道到畀大家認識,到大家記得我個名,開始買我嘅唱片、嚟睇我嘅演唱會,會支持我嘅音樂,會為我得獎開心鼓掌,對於我嚟講,每一分每一秒都係好寶貴。每一個人,每一次你哋嘅眼光,畀我嘅鼓勵好重要,真係好重要!多謝!」

說到此處,Kay繼續強忍淚水表示:「今晚新城頒發嘅獎項,可能每位歌手喺台上時間唔多,可能有啲歌手,你甚至乎聽佢唱歌、認識佢機會都唔多,所以好多謝新城,喺每年聖誕節,喺咁開心嘅節日,為好多未必有機會嘅音樂人,等人有機會去認識佢哋,等佢哋繼續可以行佢哋嘅路。」然後佢話佢要畀掌聲所有音樂人,並承諾會繼續努力:「冇你哋嘅支持,我一定行唔到嚟今日,呢條路好難行,未來我會繼續努力。我知我有好多嘢要改善同提升。」

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!