掃呢頁CODE去手機

2015年12月27日 星期日

黃翠如:攜眷出席!蕭正楠翠如孖洪永城詩詠開P __,翠如,蕭正楠,正楠,洪永城,黃翠如,

大家都帶住另一半赴會,好Sweet呀!next1/1pre真係多謝晒C君(右二),奉上呢張相!next1/1pre翠如BB都有分享開心嘅Moment㗎,但係就冇大頭相囉!next1/1pre翠如BBIGnext1/1preC君IGnext1/1pre早前一篇「我諗每個男人心裏面都有一個黃翠如」嘅潮文喺網上hit爆,搞到四位當事人包括洪永城、黃翠如、蕭正楠同唐詩詠都要企出嚟澄清,事件先慢慢平息。當大 ...


大家都帶住另一半赴會,好Sweet呀!

next 1/1 pre

真係多謝晒C君(右二),奉上呢張相!

next 1/1 pre

翠如BB都有分享開心嘅Moment㗎,但係就冇大頭相囉!

next 1/1 pre

翠如BB IG

next 1/1 pre

C君IG

next 1/1 pre

早前一篇「我諗每個男人心裏面都有一個黃翠如」嘅潮文喺網上hit爆,搞到四位當事人包括洪永城、黃翠如、蕭正楠同唐詩詠都要企出嚟澄清,事件先慢慢平息。

當大家以為佢哋四個超尷尬嘅時候,你就錯了!原來佢哋四個相處得不知幾好!翠如bb噚晚喺instagram上載咗一張相,相中見到佢哋一大班人睇緊由洪永城主演嘅《實習天使》,細心發現原來蕭正楠同唐詩詠都喺度,不過就冇真正嘅合照!

之不過今日C君(鄭詩君)就上載咗張大合照,相中清楚見到蕭正楠坐喺翠如bb隔籬,而詩詠BB就企喺洪永城側邊,大家仲笑得好開心𠻹!睇嚟啲關係都好明顯啦,大家以後就唔使再講咩洪永城黃翠如喇!因為佢哋兩個似乎都搵到真正嘅另一半喇!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。預知未來,相信好多人都希望做到,《東網巨星》APP其中一個重點節目《玄學星相》,除咗教識大家點樣催吉避凶,仲會以玄學角度,幫大家八盡每周娛樂熱話㗎!

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!