掃呢頁CODE去手機

2015年12月13日 星期日

【鬧仔女係紅衛兵】兆尊一夜白頭 呼籲祥嫂:千祈咪分遺產俾我 __,兆尊,鄧兆尊,

祥嫂洪金梅連日爆seed,力數四子女儼如紅衛兵,為錢失和,更不惜揚家醜,指摘子女,雙方關係決裂。祥嫂不斷發功數落,可是兆尊等人一直未有反擊。今日一頭白髮的兆尊到旺角麥花臣球場音樂會任司儀。問佢係咪因為家事煩心致一夜白頭?佢就笑笑口話:「唔好提喇,聖誕節,咪趁下白色嘅頭髮囉。」以為你為屋企事煩惱咋,兆尊就話:「唔係吖,冇煩惱。」兆尊又表示同祥嫂沒有聯絡,仲話:「邊敢呀?依家咁開心嘅日子。」又謂知道有 ...




其他影片:>>






祥嫂洪金梅連日爆seed,力數四子女儼如紅衛兵,為錢失和,更不惜揚家醜,指摘子女,雙方關係決裂。

祥嫂不斷發功數落,可是兆尊等人一直未有反擊。今日一頭白髮的兆尊到旺角麥花臣球場音樂會任司儀。問佢係咪因為家事煩心致一夜白頭?佢就笑笑口話:「唔好提喇,聖誕節,咪趁下白色嘅頭髮囉。」以為你為屋企事煩惱咋,兆尊就話:「唔係吖,冇煩惱。」

兆尊又表示同祥嫂沒有聯絡,仲話:「邊敢呀?依家咁開心嘅日子。」又謂知道有種種報道,但就冇睇晒。佢話四兄妹都有傾過祥嫂連日發功事件,不過佢哋最後都係一致決定唔睇。咁祥哥遺產分配有冇問題?佢話冇問題;但祥嫂話死後唔會分遺產俾佢哋喎,兆尊即謂:「千祈唔好分俾我!我唔想再介入呢啲問題,最好佢自己使晒佢。我唔鍾意屋企留嘢俾我。」

對於祥嫂自責冇好好教育子女,只係掛住照祥哥,令子女變成「紅衛兵」,兆尊表示:「下?紅衛兵?我冇呀。我從來冇做過紅衛兵做過嘅嘢,我做番普通仔女做嘅嘢。」至於新年得兆榮去拜年之指摘,兆尊亦否認:「我哋次次都係一班人去嘅。」


鍾意就快D Share啦!