網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月18日 星期五

中國體壇:CBA 痴線!易建聯寶馬被「複製」套牌 __,

易建聯(右圖)係深圳交警道路安全行駛形象大使。(互聯網圖片)next1/1prenext1/1prenext1/1prenext1/1pre真係好痴線囉!深圳交警星期四喺微博證實,CBA球星易建聯嘅寶馬被套牌,交警話有個27歲余姓男子,套用易建聯嘅車牌粤B×××Y,而且除咗車牌,車型同外觀都跟足易建聯嘅座駕,最離譜係行車證上有埋易建聯個名同住址添!要知道,易建聯係深圳交警道路安全行駛形象大使,為咩 ...


易建聯(右圖)係深圳交警道路安全行駛形象大使。(互聯網圖片)

next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre
next 1/1 pre

真係好痴線囉!深圳交警星期四喺微博證實,CBA球星易建聯嘅寶馬被套牌,交警話有個27歲余姓男子,套用易建聯嘅車牌粤B×××Y,而且除咗車牌,車型同外觀都跟足易建聯嘅座駕,最離譜係行車證上有埋易建聯個名同住址添!

要知道,易建聯係深圳交警道路安全行駛形象大使,為咩余姓男子咁大膽呢?佢同記者咁講:「8月底的時候,我在網上發現有人在賣寶馬X 5的二手車,而且可以提供車牌,我就主動聯繫了對方,當時我用30萬左右拿到這部車,連同這張粤B 9×××Y假牌及和印有易建聯名字及住所的行車證。」

余姓男子又話:「之所以做出這種行為,有一部分是僥倖心理作怪,就是希望以後萬一違章,有個名人效應,交警就不会去查。」報道話余姓男子被判行政拘留15日,罰款5000元人民幣,搞到網民話罰得咁輕,以後可以「光明正大」用30萬人仔買部寶馬扮名人,周圍揸過下癮喎!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!