網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年12月19日 星期六

家輝驚肚臍攝親 Kelly神回:搽油驅風 __,Kelly,張家輝,家輝,陳慧琳,

兩人對答勁抵死。next1/1pre呢件衫性感到家輝都有啲擔心Kelly攝親。next1/1preKelly嘅抵死回應,搞到家輝都冇聲出。next1/1pre家輝一唱歌即甩嘴,都係做戲好啲。next1/1pre張家輝落台後,即有六個日本小Dancers同Kelly勁歌熱舞。next1/1pre場面精彩又得意。next1/1pre仲有Dancers戴住公仔頭套出場!next1/1pre天后陳慧琳(K ...


兩人對答勁抵死。

next 1/1 pre

呢件衫性感到家輝都有啲擔心Kelly攝親。

next 1/1 pre

Kelly嘅抵死回應,搞到家輝都冇聲出。

next 1/1 pre

家輝一唱歌即甩嘴,都係做戲好啲。

next 1/1 pre

張家輝落台後,即有六個日本小Dancers同Kelly勁歌熱舞。

next 1/1 pre

場面精彩又得意。

next 1/1 pre

仲有Dancers戴住公仔頭套出場!

next 1/1 pre

天后陳慧琳(Kelly)一連9場的演唱會《陳慧琳let's celebrate!世界巡迴演唱會》,於紅館隆重開鑼。

到演唱會中段,嘉賓張家輝穿上型爆皮褸上台,Kelly即大讚張家輝的新戲《陀地驅魔人》好收得,與Kelly同屬經理人鍾珍旗下的張家輝即笑言:「唔夠你演唱會勁,你個deep v開到落肚臍,有冇搵泥膠『抆』住,驚佢攝親?」Kelly即爆笑回應:「下面搽白花油驅風!」

家輝忘詞嗌重唱

其後張家輝又話自己多年前,曾考過無綫的舞蹈員訓練班,Kelly聞言即說:「咁點解你過咗亞視嘅?」張家輝即時唔出聲,場面相當搞笑,然後Kelly將台交給對方。家輝在台上表示自己最近拍了《陀地驅魔人》,更hard sell電影,並呼籲在場觀眾買飛睇戲,之後就唱出電影主題曲《你是我心愛的姑娘》。但他才開始唱了幾句,卻突然忘詞甩嘴,他即一臉尷尬說:「再嚟過,唔好意思,我好完美主義!」重唱時,觀眾即歡呼尖叫。

當張家輝離開後,Kelly就穿上金色閃爆背心,與六位來自日本的小dancers勁歌熱舞唱出《大日子》。之後,還有14個卡通版的Kelly上台勁歌熱舞。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!