掃呢頁CODE去手機

2016年1月7日 星期四

純官翻炒彤叔伎倆 [壹週刊 - 1348 - 財經] __,M1,

利福旗下的上海久光百貨開幕時,大劉(左一)和彤叔(右一)齊齊撐場,後來更到瀋陽開鋪,但瀋陽久光剛於上月關門大吉。《蘋果日報》圖片中環人語純官翻炒彤叔伎倆純官向恒大主席許家印賣大陸地產項目之餘,寧願揸住恒大永續債券長期收高息都唔換股,呢班富豪,做生意等同鋤D,要贏錢又贏牙骹;純官呢招都係仿效彤叔同大劉交手嘅功架。純官套用彤叔功架與恒大交手。(陳浩樂攝)彤叔同大劉八十年代已孖住「哈乎」、「哈乎」以「R ...


利福旗下的上海久光百貨開幕時,大劉(左一)和彤叔(右一)齊齊撐場,後來更到瀋陽開鋪,但瀋陽久光剛於上月關門大吉。《蘋果日報》圖片

中環人語

純官翻炒彤叔伎倆

純官向恒大主席許家印賣大陸地產項目之餘,寧願揸住恒大永續債券長期收高息都唔換股,呢班富豪,做生意等同鋤 D,要贏錢又贏牙骹;純官呢招都係仿效彤叔同大劉交手嘅功架。

純官套用彤叔功架與恒大交手。(陳浩樂攝)

彤叔同大劉八十年代已孖住「哈乎」、「哈乎」以「 Real Reward」間公司投資 Sogo百貨,做到○四年以利福( 1212)上市,依然不分你我以 Real Reward持有利福股份,再殺上大陸做「久光」百貨齊齊搵食,當時梗係攬頭攬頸;直至兩年前大劉喺澳門惹官非,鄭家立即劃清界線,先把周大福在 Real Reward持有的 6.97%股份拆出來,以每股$16.39拋售,前年再以每股$14.75把餘下 16%賣番俾劉氏,套現六十三億;利福呢一役,獲得「 Real Reward」正是彤叔,試問除彤叔外,邊個有「本事」要劉氏兄弟「啃」番啲股票呢?

所以話,純官揸住恒大嘅債券,雖然高息,一旦手持債券有乜差池,到時要睇純官有冇「彤叔」魅力,「大」到許家印而有 Real Reward啦。

金融逍遙客:「上海仔」不堪設想

游走於中港台併購、私募投資的金融多棲動物,現為多間上市公司主要股東及董事

財經市場悶氣沉沉,反而上海仔一浪接一浪的新聞,卻成為本週矚目話題。從輩分、髮型、以至一身英姿颯颯打扮,周旋於富豪間,出入非富則貴圈子,生意更觸及有機會撈到「粗嘢」嘅賭業。姑勿論真正實力如何,環顧中港台江湖人物,論形象鮮明和牌面氣勢,即使是四大家族龍頭也無人能及。相信不論是傳統古惑仔抑或新進南亞兵團,都會奉上海仔為一個 icon,是千千萬萬有志撈嘢兄弟嘅偶像。

唔知有乜過節,最近一間主流傳媒窮追猛打,幾乎日日將呢個大佬級人馬的過去是非一一曝光。時而洗黑錢時而勒索富豪,我們一眾讀者似追看江湖連續劇,內容真是日日新鮮,都期待真正高潮的來臨。傳媒的一支筆,指住一個身經百戰的江湖大佬,猶如秀才遇着兵,但不知所措的卻是呢個兵!逍遙客所見,在各行各業有所成就之士,冇一個係全能。各自在所屬領域即使呼風喚雨,轉換另一個角色已變「鵪鶉」。

出入 IFC、名牌大學出身又喺華爾街碌過,甚至可搞到百億企業破產嘅金融精英,一落旺角俾古惑仔盤幾句都會腳軟。同樣由細跟住秀茂坪十三太保周街劈,入赤柱多過拜年嘅大佬輩,一見到封律師信都不知所措。此現象是一個 common sense,人的潛能發揮僅建基於本身的經驗累積,俗語所講嘅隔行如隔山,若逍遙客是上海仔,點可能會用開記者會嘅方式去表達自己意見呢?更何況今時今日,誰才是宇宙最惡最有實力的堂口;北望神州,如果連呢個道理都唔識尊重嘅,咁後果真係會不堪設想。

中環寸嘴:幾多錢?去食咪知囉!

前年就係慈善拍賣咗呢位法國米芝蓮三星廚嘅一餐。

楊國佳

工廈大王楊耀松長子,是各大有名食肆之 VIP,喜歡研究城中有錢佬對食之要求,透過美酒佳餚,察看人生百態,讓讀者「嗒」落有味。

嘩,上個禮拜收電話收到手軟,啲老友猛問喺「好酒好蔡」即係食咗幾多錢啫?唓,我窒鬼啲友,成日問幾多錢,唔好咁 working class想知咪自己訂位去食囉,想同我對到嘴又唔肯去食,點有交流啫。

近排可能冇乜新食肆開張,周圍都寫呢間「好酒好蔡」,鋪天蓋地,蘇施黃仲話,當日要請阿蔡師傅由廣州來香港煮一餐飯你食,要十多萬;嘩呢個價其實都有其他 alternatives啫,例如近排先有個 friend嘍我,夾份包個意大利廚師嚟香港一個禮拜,帶埋啲香草、食材煮正宗意大利菜,每人三日,俾一日佢休息,我都冇落疊;又或者慈善拍賣一餐嚟食,前年法國商會 annual dinner,我就拍咗個米芝蓮三星廚嘅一餐,包埋機票、酒店去佢巴黎間餐廳喫一餐,不過你家陣問我,記唔記得嗰餐食過乜,味道如何,我又答唔到,事關嗰次同屋企人去,佢哋瘋狂 shopping大出血,搞到荷包都七上八落,都唔記得咁多!

放假同老婆去半島酒店食 lunch,順便買份新年禮物贈佳人,喺北美洲同歐洲啲女人話 Hermès手袋被人用到「濁」晒,而家興法國老字號 Goyard包,喺半島間鋪得兩個 sales,為求一對一,如果多過兩個 party去買,就要落閘喎!個個手袋人手造,吓吓要等四至九個月,趁啲人未識入定貨。嘩,真係誇張。

脆皮豬手要蘸吓柑桔油就冇咁漏。

上次在「好酒好蔡」食番茄汁煮海上鮮,真係唔夠攝牙罅。

睇「好酒好蔡」 wine list柯打酒,要問清楚有冇貨,唔係一定有。

表面門當戶對

何家的超蓮與霍家的啟山來自大家族,也是富三代,但睇真啲亦有差別。

賭王三太千金何超蓮與霍英東孫霍啟山傳拍拖,牌面睇兩位都門當戶對㗎,但係連三太都透過助手出聲否認;睇番家族棵樹,霍啟山為霍震霆次子,霍家嘅財政大權係落入其二叔霍震寰手上;家族成員每月有固定「收入」,儼如「打工仔」,相對於三太陳婉珍個 family office—— UNIR,包羅中港澳及海外物業、賭場、直升機、古董一籃子生意,超蓮更直接到位去打理家族生意,係咪門當戶對,真係要睇得深入啲。

塑膠廠佬贏 3億輸 15億

人仔貶值,一班廠佬買落人仔 accumulator(人民幣掛鈎外匯累計期權)輸到要登報紙叫救命,聽班廠佬講,輸得最甘係個「塑膠佬」,損手¥ 15億;點解咁傷,梗係嘗過甜頭。話說呢位塑膠廠佬去買大批塑膠料,喺銀行唔單只有 O.D. Line(透支額),有訂單自然開到 L.C.( Letter of credit)信用狀,啲貨到手個廠佬就以平幾個巴仙「拆」貨俾行家,收到現金返來,一係做人民幣定期,或者買 accumulator,就係咁,銀行見佢貨如輪轉, L.C.不斷,雙方都有生意做,梗係皆大歡喜。人仔升值,塑膠廠佬把 accumulator接番來嘅人仔拋出街或者做定期收息,個個月都有成三球進賬;過去十年粗略估計賺三億多,但最終要輸十五億,冇計, Accumulator謔稱為「 I kill you later」;金融海嘯期間,千億富豪都輸到入「廠」休養,攤分咗幾年先還清啲債;呢班廠佬同金管局投訴,攞命陳都未必幫到,只可以講前車可鑑!

插圖:祝健中


鍾意就快D Share啦!