掃呢頁CODE去手機

2016年1月7日 星期四

搵八千孭起頭家 坤哥𢱑撈供妹讀大學 [壹週刊 - 1348] __,坤哥,吳業坤,M1,

探熱針搵八千孭起頭家 坤哥𢱑撈供妹讀大學攞獎喪喊,搞到鏡片霧氣變人氣,再加料於商台叱咤頒獎禮「動L」的「毒男」吳業坤,紅爆!成為新人王的坤哥其實在破碎家庭成長,父親欠債離婚,靠阿媽做幾份工養大。入行後,每月得八千底薪的他,為分擔經濟重擔,周圍𢱑撈,賺外快供細妹讀大學。最終捱到收六萬騷價,成為屋邨仔成功靠苦幹的活生生例子。母親打兩份工憑處男碟中的《原來她不夠愛我》,在商台叱咤頒獎禮鍊贏另一首金曲《羅 ...


探熱針

搵八千孭起頭家 坤哥𢱑撈供妹讀大學

攞獎喪喊,搞到鏡片霧氣變人氣,再加料於商台叱咤頒獎禮「動 L」的「毒男」吳業坤,紅爆!

成為新人王的坤哥其實在破碎家庭成長,父親欠債離婚,靠阿媽做幾份工養大。入行後,每月得八千底薪的他,為分擔經濟重擔,周圍𢱑撈,賺外快供細妹讀大學。最終捱到收六萬騷價,成為屋邨仔成功靠苦幹的活生生例子。

母親打兩份工

憑處男碟中的《原來她不夠愛我》,在商台叱咤頒獎禮鍊贏另一首金曲《羅生門》而橫掃三獎的坤哥吳業坤,一夜間由樂富屋邨仔升呢成為人氣王,騷價更由最初的五千颷升到六萬,勁升十二倍。

一○年參加《超級巨聲 2》入行,出道五年,在無綫月薪只得八千,而且任用無爆騷,長期入不敷支。坤哥在單親家庭長大,父親嗜賭欠債,十多年前跟坤媽離婚後冇照顧頭家,坤媽單打獨鬥,打兩份工捱大坤哥兩兄妹。

贏獎爆紅後,上週日( 3/1)即帶媽咪去又一城行街食飯,唔想俾人認出的佢,當日出動冷帽口罩遮面。

孝順的坤哥唔單只一入行就孭起頭家,供細妹(右)讀書,且不時帶媽咪食好「西」。

就算上咗位,慳家嘅佢日前仍然拖喼搭地鐵。

坤哥贏民心,故李思捷在新一輯《今晚睇李》玩謝坤哥後,即被網民插爆。

呢頭暗寸坤哥好快打回原形做隻棋的陳海琪,轉過頭就打倒昨日的我,探坤哥班打氣。

曾經攞過綜援

一家攞過綜援,自小在貧窮線掙扎求存的坤哥,中學已經做兼職幫補家計。入行後,搵八千,五千俾家用,餘下三千自己做零用。眼見母親為了兩兄妹早已捱壞身體,坤哥更加慳字行頭,等特價下午茶時段去醫肚,不時兩餐當一餐。為供細妹讀大學,他更加絞盡腦汁,𢱑撈搵銀。

「參加完《巨聲 2》頭幾年,冇歌出又冇乜劇拍,靠份人工養家,仲要供埋個妹讀書,根本頂唔住!後來坤哥自拍唱歌片放上網,一來自娛二來搏機會,久而久之,真係有啲商場騷敲佢門。就算兩、三千蚊一個騷仔做起,佢都照接。初時一個月得一兩場,因為有口碑,做吓做吓愈接愈多,騷價做到爆紅前萬二。啲 job全部係靠佢自己勤力咁搭返嚟。坤哥好錫媽咪,做商場騷賺到外快後,佢將大台份糧俾晒媽咪。而家坤媽一星期會做兩、三日家務助理,輕鬆咗好多。」坤哥好友說。

龔嘉欣食檸檬

叱咤頒獎禮大贏後,翌日要開《愛•回家》的坤哥,緋聞女友龔嘉欣要攬攬恭賀。

點知坤哥怕醜,女方惟有同班幕後拍掌賀佢。

唔敢攬緋聞女友,坤哥改熊抱張振朗補數。

想重修父子情

逐步脫貧,坤哥目前最渴望的,是與父親重建關係。

「參加《巨聲 2》嗰陣坤哥唱過陳奕迅嘅《單車》,歌詞入面『如孩兒能伏於爸爸的肩膊』係佢心聲,真係唱到想喊。雖然佢都覺得自己老豆不負責任,但另方面又好想感受吓父子親情,雖然兩兄妹會一年見老豆兩、三次,但大家心入面都有條刺,有時坤哥想主動啲,又驚對方反應冷淡,自己會再受傷。」坤哥好友說。

本週一(一月四日),坤媽外出一見到記者即摩打腳走。記者追問她有否想過坤哥可以爆紅,她說:「冇諗過」聽到話坤哥好生性,坤媽腳步稍為放慢:「佢係好生性,好慳家。」

至於坤哥對不負責任的父親仍未釋懷,坤媽眉頭一皺說:「佢唔出聲,唔提㗎!(坤哥有冇主動同老豆聯絡?)佢哋冇見,一路都好少見。」

Neway高層 Tommy(左一)結婚,爆紅坤哥去飲即成焦點,還得到高度重視,安排企喺老闆薛家父子中間影合照。

前年他在台慶扮棋俾網友戥佢唔抵,因而炒㷫人氣。當時冇米冇事業,欠缺自信的坤哥,亦跟女友「 Super Girls」隊長 Aka分手。

現年廿五歲的坤哥, 11年上蘇民峰與胡蓓蔚主持的節目《民峰學院》,當時蘇師傅批坤哥廿六歲會走紅。

對於坤哥同爸爸關係疏離,坤媽表示兩父子好少見。

金蛋大計

爆紅後,本週一( 4/1)坤哥(左)火速接拍廣告。

真人騷坐正

一夜爆紅的坤哥,過往因「毒男」相不被無綫重用,當其他「巨聲幫」如許廷鏗、胡鴻鈞等先後簽「星夢娛樂」出碟,坤哥都冇份,只被安排台慶扮棋,對白都冇一句,不過,「冇聲棋」反而惹起觀眾留意,加上金曲《原來她不夠愛我》的威力,坤哥由蛋散變人氣王後,大台立即變臉當寶,計劃 3月開拍真人騷,以直播坤哥宅男私生活作頭炮,而「一姐」吳若希則為第二集嘉賓。入行五年,坤哥終於做主角。

處男開騷

所屬的唱片公司 Neway去年已有計劃 16年幫坤哥搞音樂會,如今更加大條道理,正式入紙申請場地開騷吸金,不少主辦商亦主動向 Neway招手邀合作分一杯羮。第一站是伊館先試水溫,有望兩年內企上紅館。此外還有護膚品、食品及時裝廣告排住傾,大部分都七七八八。

撰文、攝影、攝錄:娛樂組


鍾意就快D Share啦!