掃呢頁CODE去手機

2016年1月7日 星期四

當宣萱遇上陳展鵬 [壹週刊 - 1348] __,陳展鵬,宣萱,陳展,M1,

95年合作過無綫劇《天降奇緣》嘅宣萱同陳展鵬,好耐冇見,傾多幾句先!同你吟一吟當宣萱遇上陳展鵬上星期五元旦日,《壹》仔喺九龍城見到宣萱走入滙豐理財中心撳錢,隔咗陣,陳展鵬揸車到,同一目的,都係攞錢。先搞掂嘅宣萱離開時見外面閘晒人,停低同記者八咗陣;問佢係咪會返TVB幫手救亡,宣萱有反應:「唔好咁講,返去幫手啫!」咁即係有搵你回巢啦!之後宣萱同陳展鵬吹咗幾句,大家就各自各走。五點幾,有排先夠鐘食晚飯 ...


95年合作過無綫劇《天降奇緣》嘅宣萱同陳展鵬,好耐冇見,傾多幾句先!同你吟一吟當宣萱遇上陳展鵬上星期五元旦日,《壹》仔喺九龍城見到宣萱走入滙豐理財中心撳錢,隔咗陣,陳展鵬揸車到,同一目的,都係攞錢。先搞掂嘅宣萱離開時見外面閘晒人,停低同記者八咗陣;問佢係咪會返TVB幫手救亡,宣萱有反應:「唔好咁講,返去幫手啫!」咁即係有搵你回巢之後宣萱同陳展鵬吹咗幾句,大家就各自各走。五點幾,有排先夠鐘食晚飯 ...


95年合作過無綫劇《天降奇緣》嘅宣萱同陳展鵬,好耐冇見,傾多幾句先!

同你吟一吟

當宣萱遇上陳展鵬

上星期五元旦日,《壹》仔喺九龍城見到宣萱走入滙豐理財中心撳錢,隔咗陣,陳展鵬揸車到,同一目的,都係攞錢。

先搞掂嘅宣萱離開時見外面閘晒人,停低同記者八咗陣;問佢係咪會返 TVB幫手救亡,宣萱有反應:「唔好咁講,返去幫手啫!」咁即係有搵你回巢

之後宣萱同陳展鵬吹咗幾句,大家就各自各走。五點幾,有排先夠鐘食晚飯,陳展鵬見肚餓,走入吳鎮宇打人麵包鋪,買咗個麵包。俾鏡頭 lock實嘅佢,全程皮笑肉不笑周身唔自在,臨上車前仲無厘頭講咗句:「最衰唔係農曆新年,唔可以派利是!」

講乜呀你!

撳完錢見到一街記者,宣萱即刻八卦問大家影邊個。

肚仔餓,走入餅店買咗個麵包嘅陳展鵩雖然對住鏡頭笑,但好勉強囉!

人多要排隊,其間陳展鵬不時望外面,睇吓《壹》仔走咗未。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!