網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2016年1月14日 星期四

新女不離手 周星馳硬砌 [壹週刊 - 1349] __,周星馳,M1,

得星爺時刻護住照顧,得戚林允忍唔住放電。同你吟一吟新女不離手 周星馳硬砌今年賀歲片有來路貨《功夫熊貓3》外,發哥部《賭城風雲3》、城城鞏俐孭飛、鄭保瑞執導嘅《孫悟空之三打白骨精》,同周星馳做導演嘅《美人魚》,三部華語片必定打餐死。玄機在於13年內地賀歲片票房冠軍係星爺部《西遊•降魔篇》,14年係鄭保瑞嘅《大鬧天宮》,15年就輪到發哥《賭城風雲2》,三個賀歲冠軍今年撞埋一堆,邊個跑出,就係最後勝利。 ...


得星爺時刻護住照顧,得戚林允忍唔住放電。

同你吟一吟

新女不離手 周星馳硬砌

今年賀歲片有來路貨《功夫熊貓 3》外,發哥部《賭城風雲 3》、城城鞏俐孭飛、鄭保瑞執導嘅《孫悟空之三打白骨精》,同周星馳做導演嘅《美人魚》,三部華語片必定打餐死。

玄機在於 13年內地賀歲片票房冠軍係星爺部《西遊•降魔篇》, 14年係鄭保瑞嘅《大鬧天宮》, 15年就輪到發哥《賭城風雲 2》,三個賀歲冠軍今年撞埋一堆,邊個跑出,就係最後勝利。

周星馳要做王者,宣傳特別賣力。今個星期一(一月十一日),佢同片中女主角林允、小豬羅志祥一齊現身中環 7號碼頭,搭小輪過尖沙咀,成功吸引幾百星迷在場圍觀,連星媽凌寶兒都嚟逼埋一份。

場面大混亂,星爺擔心林允俾人逼親,所以隻手幾乎長期停响對方背脊膊頭同腰,冇離開過! Uncle Chow咁細心, 19歲嘅林允,都忍唔住回眸一笑,放一放電。

專惹緋聞嘅小豬羅志祥,雙手插袋兼企開啲,力保清白。

星媽攞埋相機嚟中環 7號碼頭趁熱鬧。

撰文:八珍


鍾意就快D Share啦!