掃呢頁CODE去手機

2016年1月16日 星期六

華姐2016:陳舒菲突「圍」而出 自信十足要做明星 __,華姐,

9號陳舒菲喺候選華姐之中,身材最好嗰個,對答仲好有自信𠻹!next1/1pre陳舒菲話參選得就要攞最好嘅嘢出嚟!next1/1pre講到參選中有人似大美人李嘉欣,佢就話唔代表佢唔可以做明星!next1/1pre果然自信係非常重要呀!next1/1pre而代表香港嘅麥明詩(最左),身高上輸蝕咗!而14號朱亞琳(最右)就有少少似李嘉欣!next1/1pre李嘉欣(資料圖片)next1/1pre《201 ...


9號陳舒菲喺候選華姐之中,身材最好嗰個,對答仲好有自信𠻹!

next 1/1 pre

陳舒菲話參選得就要攞最好嘅嘢出嚟!

next 1/1 pre

講到參選中有人似大美人李嘉欣,佢就話唔代表佢唔可以做明星!

next 1/1 pre

果然自信係非常重要呀!

next 1/1 pre

而代表香港嘅麥明詩(最左),身高上輸蝕咗!而14號朱亞琳(最右)就有少少似李嘉欣!

next 1/1 pre

李嘉欣(資料圖片)

next 1/1 pre

《2016國際中華小姐競選》即將開鑼,14位候選佳麗今日在將軍澳酒店首度會晤傳媒,而來自紐約的9號陳舒菲(Mary)憑豐滿身材成功突圍,力壓谷胸麥明詩及來自溫哥華的「翻版李嘉欣」朱亞琳。陳舒菲受訪時表示:「其實大家參加國際性選美,一定帶來最美的東西,但身材豐滿不重要,最重要是有自信!(泳衣環節會突出?)其實覺得所有事都好有趣,好玩,知道這個環節會問問題,問題很難要動腦筋。」

提到14號朱亞琳與大美人李嘉欣樣貌相似,Mary認同之外又稱對方亦長得似美國明星:「對自己不太大壓力,有些人像明星,有些人不像,不代表我不可以做明星。」Mary亦表示自己的表哥是香港人故此略懂廣東話,之前曾偕媽咪探親,心情也變得輕鬆!

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!