掃呢頁CODE去手機

2016年1月16日 星期六

【唔講唔覺】徐子淇百日宴場內玩扮Elsa __,徐子淇,

要唔要咁似啊。next1/1pre唔講以為拍緊真人版囉。next1/1pre容祖兒同Cathy合照。next1/1pre場內有巨型BearBear及放有兒子名字「Preston」的巨型字牌。next1/1pre一連兩晚為幼子李建熹(Preston)舉行百日宴的「千億新抱」徐子淇(Cathy),以露肩透視裝Fit爆狀態上陣,無論髮型及服裝都跟大人細路都喜愛嘅著名動畫《魔雪奇緣》入面嘅Elsa一樣咁似 ...


要唔要咁似啊。

next 1/1 pre

唔講以為拍緊真人版囉。

next 1/1 pre

容祖兒同Cathy合照。

next 1/1 pre

場內有巨型Bear Bear及放有兒子名字「Preston」的巨型字牌。

next 1/1 pre

一連兩晚為幼子李建熹(Preston)舉行百日宴的「千億新抱」徐子淇(Cathy),以露肩透視裝Fit爆狀態上陣,無論髮型及服裝都跟大人細路都喜愛嘅著名動畫《魔雪奇緣》入面嘅Elsa一樣咁似!向來玩得嘅Cathy在百日宴現場「Let it go, let it go」咁Elsa上身,做晒蘭花手咁,並在instagram上載扮Elsa嘅相並留言:「Let it go....let it go ....I didn't realise I looked like Elsa until my girls told me tonight.」意指直至在晚宴上才在姊妹們口中得知被指似Elsa!

玩得開心嘅Cathy更上載百日宴場內的佈置相,現場有個巨型Bear Bear及放有兒子名字「Preston」的巨型字牌外,她更上載遠道來港表演贈慶的英國著名歌手Ronan Keating的合照。原來Cathy是Ronan的歌迷,合照耍V的她留言感謝對方的演出,更大讚對方的歌聲令她「起雞皮」,她說:「Thank you Ronan. You are such an amazing singer. I get goosebumps when you sing.」之後Cathy仲上載同容祖兒嘅合照話多謝對方,Cathy同祖兒係合作過無綫電視劇《新鮮人》,Cathy仲大讚祖兒同以前無乜分別,都係咁甜同可愛。

最強娛樂APP《東網巨星》,除咗特備遊戲節目《巨星放題》外,每個禮拜都仲有好多其他精彩娛樂節目。如果鍾意韓風嘅,集中介紹最新韓劇、韓片同韓國最新歌曲嘅《韓劇榜》,同埋Highlight每周韓星訪港精彩片段,以及報道韓國演藝圈最新動態嘅《韓風吹》絕對啱晒你。仲諗咩呀!快啲Download

最強娛樂APP「東網巨星」下載連結:

http://on.cc/redirect/entertainment


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!