掃呢頁CODE去手機

2016年1月16日 星期六

獲周秀娜邀玩陀飛輪 吳業坤:要攬吓先 __,吳業坤,周秀娜,

天荒地老流連在「陀飛輪」~?next1/1pre周秀娜約定坤坤喺「陀飛輪」上聚舊,咁浪漫?next1/1pre兩人好耐冇見,坤坤話見到周秀娜要擁抱吓先!next1/1pre周秀娜仲話要為坤坤帶定嘔吐袋,認真細心!next1/1pre周秀娜、吳業坤next1/1pre嘩!好激呀!next1/1pre喺「陀飛輪」上欣賞夜景都幾特別吖。next1/1pre女神周秀娜(Chrissie)、吳業坤、梁雨恩、 ...


天荒地老流連在「陀飛輪」~?

next 1/1 pre

周秀娜約定坤坤喺「陀飛輪」上聚舊,咁浪漫?

next 1/1 pre

兩人好耐冇見,坤坤話見到周秀娜要擁抱吓先!

next 1/1 pre

周秀娜仲話要為坤坤帶定嘔吐袋,認真細心!

next 1/1 pre

周秀娜、吳業坤

next 1/1 pre

嘩!好激呀!

next 1/1 pre

喺「陀飛輪」上欣賞夜景都幾特別吖。

next 1/1 pre

女神周秀娜(Chrissie)、吳業坤、梁雨恩、狄易達、莊思敏、莊思明、陳蕊蕊、張惠雅(Regen)、黃又南、黃紫盈、溫家偉及大會司儀陸浩明共十二位星級嘉賓,明天下午三時會到前啟德機場跑道出席「東華慈善嘉年華」開幕儀式,屆時眾人更會挑戰刺激機動遊戲「陀飛輪」!

為坤坤帶備嘔吐袋

大膽的Chrissie對此表示十分期待:「雖然有少少微雨,但我唔驚,聽日可以喺嘉年華見大家,之前都聽過『陀飛輪』,好期待去玩!」她又笑言會帶定嘔吐袋給視她為女神的坤坤:「如果佢會嘔,我唔介意帶定個嘔吐袋上『陀飛輪』,隨時提供畀佢,我唔係佢嘅第一位女神,都好耐冇見佢,不過見到佢有咁嘅成績好開心,我哋可以喺『陀飛輪』上聚吓舊。」

怕玩遊戲甩眼鏡

而坤坤亦謂期待玩「陀飛輪」,但笑言「又要驚又要戴頭盔」:「到時我會盡情嗌,因為嗌出嚟會爽啲。(驚唔驚揈甩身上啲嘢?)都驚,所以可能要除眼鏡,但又希望可以唔使除,咁先可以望清隔籬嗰位(指Chrissie)。(到時見到佢會否怕醜?)唔會嘅,大個仔,同埋自從兩年前合作過旅遊節目後都冇見,到時見到要擁抱吓先得。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!